Mijn vraag:
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie mij zouden aanbevelen met de volgende wensen:
Ik ben opzoek naar een koptelefoon of in-ears voor mijn iPhone 11 Pro waar ik via Spotify muziek op luister voor bijv. op vakantie. Tevens zou het fijn zijn als ik zo nu en dan noise-canceling kan toepassen als ik op het strand lig.
Nu heb ik superveel gelezen over Headphones m.b.t. In-Ear Vs On-Ear Vs Over-Ear Headphones, maar ik heb daar niet echt een voorkeur in. Het enige wat ik belangrijk vind:
- Top geluid, dat je echt denkt WAUW!
- Wireless
- Noise Canceling
- Budget: € 400,-
- Batterij niet heel snel leeg
Wat luister ik voor muziek:
Heel erg verschillend,Top 40, Bossa Nova, Lounge, Jazz, van alles wat dus.
Wat zouden jullie mij nou aanbevelen? Zo heb ik de volgende items al gezien:
- Bose Smart Noise Cancelling Headphones 700
- Shure SE535 In Ear monitor transparant (Maar dit zijn weer monitors? Is dit uberhaupt goed om bijv. Spotify mee te luisteren?)
- Sony wf-1000xm3
- Sennheiser Momentum True Wireless
etc..
Nu merken jullie misschien al, dat de vraag heel breed is, maar ik wil die 400 euro verstandig besteden en graag de mening van experts i.p.v. een gestuurde mening vanuit de winkel met het oog op marge o.i.d.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen:)
Groet!
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie mij zouden aanbevelen met de volgende wensen:
Ik ben opzoek naar een koptelefoon of in-ears voor mijn iPhone 11 Pro waar ik via Spotify muziek op luister voor bijv. op vakantie. Tevens zou het fijn zijn als ik zo nu en dan noise-canceling kan toepassen als ik op het strand lig.
Nu heb ik superveel gelezen over Headphones m.b.t. In-Ear Vs On-Ear Vs Over-Ear Headphones, maar ik heb daar niet echt een voorkeur in. Het enige wat ik belangrijk vind:
- Top geluid, dat je echt denkt WAUW!
- Wireless
- Noise Canceling
- Budget: € 400,-
- Batterij niet heel snel leeg
Wat luister ik voor muziek:
Heel erg verschillend,Top 40, Bossa Nova, Lounge, Jazz, van alles wat dus.
Wat zouden jullie mij nou aanbevelen? Zo heb ik de volgende items al gezien:
- Bose Smart Noise Cancelling Headphones 700
- Shure SE535 In Ear monitor transparant (Maar dit zijn weer monitors? Is dit uberhaupt goed om bijv. Spotify mee te luisteren?)
- Sony wf-1000xm3
- Sennheiser Momentum True Wireless
etc..
Nu merken jullie misschien al, dat de vraag heel breed is, maar ik wil die 400 euro verstandig besteden en graag de mening van experts i.p.v. een gestuurde mening vanuit de winkel met het oog op marge o.i.d.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen:)
Groet!