wraak review Asaki - Plank

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 21:28
Deze tweaker (Plank) heeft een voeding van mij overgenomen, maar helaas heeft PostNL hier de bal behoorlijk verspeelt. Ondanks mijn pogingen om dit bij PostNL te laten onderzoeken (dit onderzoek loopt ook nog, ik ben vandaag geïnformeerd dat het pakket nooit is aangekomen in het distributie centrum) krijg ik eigenlijk alleen maar modder en geïrriteerde reacties terug, waarna deze tweaker het lef heeft om mij met mijn voor- en achternaam in een wraak review nog even extra zand in de ogen te strooien.

Ik was al voornemens om hem terug te betalen, maar nu wordt er bedreigt dat de slechte review alleen maar wordt veranderd als hij z'n geld terug heeft.

Het laatste gaat mij te ver. Lees de DM conversaties, mijn inziens ben ik echt redelijk geweest met zijn gedrag maar dit gaat te ver.

Graag zijn review verwijderen, ik wordt niet bedreigt. Daarna maak ik zijn geld over.

Bij voorbaat dank.

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 02:17
Is opgelost. Kan verwijderd worden toch @asaki ?

Groetjes,
Plank

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 21:28
Ja, is opgelost, dit topic mag verwijderd/gesloten worden.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dicht dan maar :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.