Ik zoek een?
upgrade voor oude game PC (°2013)
Wat is je budget?
1000€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
puur game PC - moet wel zware games meester kunnen (momenteel vooral Hunt: Showdown).
Mijn huidige installatie:
Wat ik voorlopig in gedacht had - ben redelijk lui - is een upgrade kit van Megekko.
Hiervan weet ik dat de parts netjes met elkaar babbelen en niet gaan vloeken bij installatie.
Wenslijst:
Wat ik me nu wel afvraag: gooi ik er niet beter ook een nieuw scherm tegenaan? 60hz refresh rate op mijn huidig scherm dat is redelijk oldschool zeker? 1080p is voldoende
Is het een easy build? ik hoop van wel.
Dien ik de bios te flashen of is die nog op OK op dat MB?
Mijn huidige Graka hou ik nog effe die is redelijk OK - daar wacht ik nog effe mee - tenzij jullie me dé kaart kunnen aanraden die betaalbaar is en aanzienelijke meerwaarde zal bieden
Oooo en voeding - trekt mijn oude voeding de nieuwe build? of dien ik daar ook een upgrade in te doen?
aantal waaaatttttsss? 650? 750?
Muchas gracias voor alle tips! Ik ben niet echt iemand die vlug antwoord op antwoorden dus bij deze alvast bedankt om ook maar de moeite te doen om een voorstel te doen.
upgrade voor oude game PC (°2013)
Wat is je budget?
1000€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
puur game PC - moet wel zware games meester kunnen (momenteel vooral Hunt: Showdown).
Mijn huidige installatie:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4670 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI H87-G41 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 441,33 | € 441,33 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 200R Closed | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Monitoren | Asus VX238H Zwart | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Beast KHX16C9T3K2/16X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,68 | ||
Wat ik voorlopig in gedacht had - ben redelijk lui - is een upgrade kit van Megekko.
Hiervan weet ik dat de parts netjes met elkaar babbelen en niet gaan vloeken bij installatie.
Wenslijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 208,50 | € 208,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 111,01 | € 111,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 743,41 | ||
Wat ik me nu wel afvraag: gooi ik er niet beter ook een nieuw scherm tegenaan? 60hz refresh rate op mijn huidig scherm dat is redelijk oldschool zeker? 1080p is voldoende
Is het een easy build? ik hoop van wel.
Dien ik de bios te flashen of is die nog op OK op dat MB?
Mijn huidige Graka hou ik nog effe die is redelijk OK - daar wacht ik nog effe mee - tenzij jullie me dé kaart kunnen aanraden die betaalbaar is en aanzienelijke meerwaarde zal bieden
Oooo en voeding - trekt mijn oude voeding de nieuwe build? of dien ik daar ook een upgrade in te doen?
aantal waaaatttttsss? 650? 750?
Muchas gracias voor alle tips! Ik ben niet echt iemand die vlug antwoord op antwoorden dus bij deze alvast bedankt om ook maar de moeite te doen om een voorstel te doen.