Sygate Shares

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05
hey,

search leverde niks op...

ik wil weten hoe je gebruikers van mijn ISP toegang kan blokken op de shares van mijn schijf.

op mijn netwerk wil ik me pa toegang geven op mijn HD dus die share ik alleen als ik die share dan ziet de rest van mijn ISP die dus ook.

ik gebruik Sygate als proxy programma.

weet iemand of Sygate hier rules voor kan aanmaken? ik kon er niet echt uitkomen namelijk.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Gewoon bij bindingen van extrenetoegang (of je tweede netwerkkaart) Client voor Microsoft netwerken uitvinken :)

edit:

Foutjuh ... bij je TCP/IP protocol moet je bij bindingen Client voor Microsoft netwerken uitzetten :P

Verwijderd

Ik weet niet hoe het precies zit met shares in Sygate, maar kan je niet een ftp proggie op je pc zetten met een wachtwoord. Kan je pa gewoon een ftp connectie opzetten. 8-)

• NuKeFaCe
Op maandag 30 juli 2001 14:55 schreef BigRonnyV het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met shares in Sygate, maar kan je niet een ftp proggie op je pc zetten met een wachtwoord. Kan je pa gewoon een ftp connectie opzetten. 8-)
Hmmzzz :(

Dan heb ik het verkeerd begrepen denk ik ....
Zit je pa thuis op het netwerk ??? of mag hij alleen van buitenaf op je pc komen ????

Verwijderd

Bij je tweede netwerkkaart of externe toegang bij tcp/ip de binding met print en filesharing uitvinken.

Verwijderd

Ik heb het ook verkeerd begrepen denk ik. Zit je vader thuis op het netwerk of moet ie van buitenaf op je hd komen. Dat kan dan gewoon met een ftp programma wel geregeld worden.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 14:49 schreef Kaap het volgende:
hey,

search leverde niks op...

ik wil weten hoe je gebruikers van mijn ISP toegang kan blokken op de shares van mijn schijf.

op mijn netwerk wil ik me pa toegang geven op mijn HD dus die share ik alleen als ik die share dan ziet de rest van mijn ISP die dus ook.

ik gebruik Sygate als proxy programma.

weet iemand of Sygate hier rules voor kan aanmaken? ik kon er niet echt uitkomen namelijk.
he leer nou eens uitleggen kaap.
en mij een N00b noemen.
je moet file & printer sharing van de netwerkkaart uitzetten die erbinding heeft met de ISP degene die het interne netwerk verkeer laat je file & printer sharing aanstaan

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05
dat wou ik horen Smurff, neem dan ook op als ik je bel fu!

dat was dus wat ik moest weten!

• NuKeFaCe
Op maandag 30 juli 2001 16:12 schreef Kaap het volgende:
dat wou ik horen Smurff, neem dan ook op als ik je bel fu!

dat was dus wat ik moest weten!
Hmzz dat zij ik toch ook :)
Pagina: 1