Toon posts:

T-Mobile 4G voor Thuis geschikt voor online gaming?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over T-Mobile 4G voor Thuis Unlimited. Ik vroeg mij af, is deze geschikt voor online gaming? Denk aan games als World of Warcraft, Apex Legends en Fortnite.

Ik ga anti-kraak wonen maar heb daar helaas geen vaste internetaansluiting. Deze is er wel, maar wordt niet vrijgegeven door het bedrijf dat daarvoor in dat pand/op die locatie zat omdat zij wellicht in de toekomst nog plannen hebben voor die locatie en daarom het internet niet willen vrijgeven, aangezien het opnieuw aansluiten ze dan 10.000 euro zal gaan kosten (tenminste, zo is het mij verteld)

Daarom overweeg ik om dit abonnement bij T-Mobile af te sluiten zodat ik toch mijn grootste hobby kan blijven uitoefenen namelijk gaming (voor het overgrote deel online). Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met gamen op dit abonnement en wat er eventueel ontbreekt of of het uberhaupt mogelijk is om fatsoenlijk online te gamen met zo'n abonnement.

Ik hoor graag uw ervaring of expertise. Bij voorbaat dank! :)

Met vriendelijke groet,
Mos

Alle reacties

• Slava1
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-07 22:11
*knip*. Dit voegt echt helemaal niks toe.

[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 19-09-2019 08:58 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*knip*

De latency zou rond de 30ms moeten liggen volgens nieuws: 'T-Mobiles netwerk heeft hoogste 4g-snelheid en laagste latency in Ne...

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 19-09-2019 08:58 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 118% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 01:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slava1
Vettigedennis schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:03:
T mobile heeft data limieten bij draadloos thuis internet. Je bent er binnen no time doorheen als je een game download en weleens Netflix kijkt. Op het tmobile community forum las ik een eindeloze stroom van ergernissen van mensen die binnen 2 weken al door hun limiet heen zijn en daarna meerdere keren per dag via sms opnieuw data moeten activeren. Das niks , en al helemaal niet als je online potjes worden afgebroken omdat je internet stopt.

https://community.t-mobil...ternet-303858/index3.html

En er zijn wel honderd soortgelijke topics op dat forum als je in de zoekfunctie Unlimited intikt.
Zo dat zijn heel wat klachten, als ik het goed begrijp moet je dus elke 5gb de boel activeren om verder te kunnen. Wat een slecht product.

[ Voor 6% gewijzigd door Slava1 op 19-09-2019 02:10 ]

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gamen via 4G kan prima, doe het zelf ook. Wij hebben KPN buitengebied wat écht onbeperkt is. T mobile heeft inderdaad een systeem waar je na 5GB per dag 1GB per keer moet activeren.

Ryzen 3600 - GTX1060

• Slava1
Daanieyel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 02:20:
Gamen via 4G kan prima, doe het zelf ook. Wij hebben KPN buitengebied wat écht onbeperkt is. T mobile heeft inderdaad een systeem waar je na 5GB per dag 1GB per keer moet activeren.
Maar daar komt hij niet voor in aanmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin2005
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 12:35
Ik heb zelf ook Tmobile 4G voor thuis. Gebruik het alleen voor wanneer ik op vakantie ga.
Snelheden zijn beperkt tot 25mbit up en down. Ping ligt vaak (bij mij) rond de 19ms, waardoor games prima te doen is.

Echter erger ik me ook kapot aan die 100GB + 5GB per dag.. Juist omdat ik voor onze lanparty's in een buitengebied dit wil gaan inzetten. Hoop dat ze het nog een keer ECHT unlimited maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
Je kan ook kijken voor ziggo zakelijk is per maand opzegbaar https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/
Pagina: 1