Ik zoek een (tweedehands) laptop voor mijn zoontje. Hij gebruikt deze voornamelijk voor Roblox en Youtube. Ik heb al op dit forum gezocht, maar vind dan voornamelijk topics waar kinderen ook andere games erop willen spelen.
Ik zou graag advies willen welke laptop dit spel voldoende kan dragen. We hebben nu een oude Acer Aspire 5732Z, maar deze is toch te traag en met bepaalde Roblox-spellen heeft hij veel last van “lag” en “framedrops”.
Mijn vader kwam met deze aanbieding. Is dit wat?
https://www.koopjedeal.nl...met-128gb-ssd-en-8gb.html
Of is iets anders toch beter? Bij voorbaat dank!
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Alleen Roblox spelen en Youtube filmpjes kijken
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee, is voor thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is en hij er de komende jaren plezier aan kan hebben
Ik zou graag advies willen welke laptop dit spel voldoende kan dragen. We hebben nu een oude Acer Aspire 5732Z, maar deze is toch te traag en met bepaalde Roblox-spellen heeft hij veel last van “lag” en “framedrops”.
Mijn vader kwam met deze aanbieding. Is dit wat?
https://www.koopjedeal.nl...met-128gb-ssd-en-8gb.html
Of is iets anders toch beter? Bij voorbaat dank!
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Alleen Roblox spelen en Youtube filmpjes kijken
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee, is voor thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is en hij er de komende jaren plezier aan kan hebben