Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Eens je dat kan is de rest meestal geen probleem vermoed ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag iets rond de prijs van het budgetsysteem. Dus een 500-600 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur neem ik mee, geen componenten. Volledig nieuw systeem dus.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Betere SSD en ram. (Kom van een systeem met 256GB SSD en 8GB ram).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, in het verleden steeds CPU van Intel gebruikt en GPU van AMD. Maar ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien eens een leukere case, tot nu steeds voor de goedkope, saaie, maar robuuste simpele zwarte case gegaan. Als de nieuwe eens iets esthetischer aangenamer is mag dit zeker.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan en ook geen ervaring mee dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem waar ik terug zoals gewoonlijk de volgende 4-5 jaar mee voort kan. Had er graag zelf eens een in elkaar proberen te steken maar het is nogal dringend dus ik laat het waarschijnlijk assembleren.
Daardoor heb ik gekeken om alle onderdelen bij dezelfde shop te bestellen. Bij het kopieren van het september budget systeem bij Alternate blijkt dat ze daar de CPU, GPU en RAM niet aanwezig hebben. Nu vraag ik me af wat hiervoor goede alternatieven zijn?
Alvast bedankt!!
Voornamelijk gamen. Eens je dat kan is de rest meestal geen probleem vermoed ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag iets rond de prijs van het budgetsysteem. Dus een 500-600 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur neem ik mee, geen componenten. Volledig nieuw systeem dus.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Betere SSD en ram. (Kom van een systeem met 256GB SSD en 8GB ram).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, in het verleden steeds CPU van Intel gebruikt en GPU van AMD. Maar ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien eens een leukere case, tot nu steeds voor de goedkope, saaie, maar robuuste simpele zwarte case gegaan. Als de nieuwe eens iets esthetischer aangenamer is mag dit zeker.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan en ook geen ervaring mee dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem waar ik terug zoals gewoonlijk de volgende 4-5 jaar mee voort kan. Had er graag zelf eens een in elkaar proberen te steken maar het is nogal dringend dus ik laat het waarschijnlijk assembleren.
Daardoor heb ik gekeken om alle onderdelen bij dezelfde shop te bestellen. Bij het kopieren van het september budget systeem bij Alternate blijkt dat ze daar de CPU, GPU en RAM niet aanwezig hebben. Nu vraag ik me af wat hiervoor goede alternatieven zijn?
Alvast bedankt!!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 140,90 | € 140,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 | € 38,96 | € 38,96 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE White 450W V2 | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 51,76 | € 51,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 509,47 | ||