Enkele weken geleden ben ik afgestudeerd op Informatica aan de Universiteit van Amsterdam, bachelor niveau. Daarnaast heb ik gelijktijdig mijn bachelor behaald voor Economie & Bedrijfskunde, tevens aan de UvA. Nu wil ik graag beginnen aan het werkleven, en ik ben al in een vergevorderd sollicitatieproces bij een van 's lands grootste banken. Binnenkort willen zij de 'primaire en secundaire' arbeidsvoorwaarden onderhandelen. Mijn probleem is dat ik geen idee heb wat ik kan verwachten of moet vragen.
Ik heb een redelijk uniek profiel, waardoor de informatie die ik online kan vinden wellicht niet heel representatief is.
Ik heb een redelijk uniek profiel, waardoor de informatie die ik online kan vinden wellicht niet heel representatief is.
- Afgestudeerd op twee opleidingen. De bank heeft aangegeven de combinatie van beide zeer interessant te vinden.
- Mijn afstudeerscriptie (Ehtereum Blockchain technologie) heb ik geschreven/ontwikkeld binnen een team en op het hoofdkantoor van de potentiële werkgever.
- Mijn afstudeerscriptie is beoordeeld met een 8.5 en de UvA wil deze graag met mij publiceren. De bank heeft interesse geuit om mij hierbij te steunen (tevens goede pr voor hen). Zo werd mij verteld dat wanneer ik voor een week naar het buitenland moet voor publicatie/presentatie, dat geen probleem zal zijn.
- Drie jaar geleden heb ik met een paar vrienden een tech consultancy startup voor studenten opgericht. Deze is nu 50+ man groot, draait flinke omzet, gaat binnenkort open in een tweede stad en heeft veel vooraanstaande klanten. De potentiële werkgever overweegt ook klant te worden van onze startup. Maar na drie jaar wil ik mij verder ontwikkelen in een nieuwe omgeving.
- Ik ben sociaal vaardig, met veel ervaring in projectmanagement en publiek spreken.
- Ik heb aangegeven minimaal 60% van mijn tijd te willen programmeren.
- In de potentiële functie zal ik op de innovatieafdeling Smart Contracts ontwikkelen voor 32 uur per week (geen traineeship o.i.d.).
- Ik ben 23 jaar.