Toon posts:

iBCS onder red hat 6.1 aan de gang krijgen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik moet een sco 5.0.5 applicatie aan de gang zien te krijgen onder linux. Echter het lukt me niet de benodigde prog iBCS2 (soort emulator) te configureren/op te starten. ook zelf een versie downloaden en compilen eindigd in :'(. Andere linux distrubuties geven ook geen uitkomst.

Kan iemand mij een complete how-to geven hoe je dat moet doen?? Of een link geven naar een complete how-to??

Vriendelijk verzoek om niet op te merken dat ibcs standaard ook op de red hat cd staat, zover was ik nog net gekomen :). ik heb geen idee hoe je dan verder moet dat je het daadwerkelijk kan gaan gebruiken.

note: red hat zelf noemt het ene keer ibcs andere keer iBCS2 enz.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:11
Je vind op je RH CD een kernel-ibcs RPM die je kunt installeren ;) . Deze kernel heeft support voor iBCS. Volgens mij kun je nu gewoon een SCO executable op je linux doos uitvoeren door het +x te maken en op te starten.

Verwijderd

basbb=ikke
Hmm ja die heb ik ook gevonden op de cd, ik ga sowieso nog is een oude release van die sco applicatie proberen.

Ik heb ook een herinstall gedaan via detailed selection en ibcs support bij installatie al aangezet. Maar helpt niks |:( :'(

note bij basbb staat me geboorte datum verkeerde :o zal ik morgen fixen

Verwijderd

Helemaal niemand een idee??
snif