Ik wil een digitale fotocamera gaan aanschaffen. Vanwege het kleine formaat ging mijn voorkeur uit naar de Canon Digital Ixus. Nu is deze zeer slecht getest in ComputerIdee. De HP c618 kwam er al beste uit. Wie weet of de Canon inderdaad zoveel slechter is dan de HP. Welke is de verstandigste keus. Ik zal weinig afdrukken laten maken en zeker geen vergrotingen. Voornamelijk dus pc gebruik.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb begrepen dat de hp identiek is aan de pentax EL-200. Dit is natuurlijk wel een echte camera-boer.
Ik heb begrepen dat de hp identiek is aan de pentax EL-200. Dit is natuurlijk wel een echte camera-boer.
Kijk de reviews op:
http://www.dpreview.com/reviews/
http://www.dpreview.com/reviews/
Thy will see the light...
Ik heb zelf gekozen voor de IXUS gewoon om de doodsimpele reden dat ie kleiner is en gebouwd van staal en niet van plastic zoals die HP/Pentax ding.
C618 is wel kewl, je hebt iets meer opties en gadgets, maar de IXUS heeft volgens mij betere beeld kwaliteit
Overigens zou ik geen vertrouwen hebben in de mening van de Computer Idee, die gasten rommelen volgens mij een beetje aan. Volgens mij als je als fabrikant veel geld schuift krijg je de aanbeveling. Ik heb ooit eens gezien dat ze een Epson printer aanprezen en een HP vet lieten zakken terwijl 4 andere bladen/websites precies het tegenovergestelde beweerden
C618 is wel kewl, je hebt iets meer opties en gadgets, maar de IXUS heeft volgens mij betere beeld kwaliteit
Overigens zou ik geen vertrouwen hebben in de mening van de Computer Idee, die gasten rommelen volgens mij een beetje aan. Volgens mij als je als fabrikant veel geld schuift krijg je de aanbeveling. Ik heb ooit eens gezien dat ze een Epson printer aanprezen en een HP vet lieten zakken terwijl 4 andere bladen/websites precies het tegenovergestelde beweerden
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Ik zo de IXUS ook doen als ik jou was. Hij is van metaal, lekker klein, en heeft goeie kwaliteiten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit is dus precies de keuze die ik mezelf stel
De ixus: klein dus altijd bij de hand en meer dan voldoende kwaliteit
De c618: betere kwaliteit maar groter en dus niet altijd bij je.
Ik denk da tik voor de Ixus ga
De ixus: klein dus altijd bij de hand en meer dan voldoende kwaliteit
De c618: betere kwaliteit maar groter en dus niet altijd bij je.
Ik denk da tik voor de Ixus ga
m'n pa heeft een Canon s20.
wel iets anders als de ixus, maar een aantal dingen zijn toch wel hetzelfde.
De behuizing is bijvoorbeel heel errug relaxt, en dat ie zo klein is, is SUPER.
je stopt hem zo in je borstzakje
ik zou zeker voor de ixus gaan
wel iets anders als de ixus, maar een aantal dingen zijn toch wel hetzelfde.
De behuizing is bijvoorbeel heel errug relaxt, en dat ie zo klein is, is SUPER.
je stopt hem zo in je borstzakje
ik zou zeker voor de ixus gaan
Welkom bij de Ixus-clubOp dinsdag 31 juli 2001 08:05 schreef bigl1970 het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Het is de Ixus geworden en inderdaad..
PERFECT!!!!
Je bent nu al nummer 12 ofzo..... [topic=188080]
Verwijderd
Ik had deze topic niet moeten lezen! Had mezelf net overtuigt om de G1 te kopen omdat je alles zelf in kan stellen maar nu lees ik allemaal tevreden berichten over de Ixus dus waarom zou ik alles zelf in willen stellen?
Ixusje is nog 700.- goedkoper en een stuk kleiner ook...
AAAAAARRRGGGGGGHHHH!! Kweet het nie meer!
Ga lekker toch voor de G1
Hot shoe
Manuele instellingen
Draaiend lcd schermpje
Zooi andere dingen die de Ixus niet heeft
Hij's groot en lomp
Ixusje is nog 700.- goedkoper en een stuk kleiner ook...
AAAAAARRRGGGGGGHHHH!! Kweet het nie meer!
Ga lekker toch voor de G1
Hot shoe
Manuele instellingen
Draaiend lcd schermpje
Zooi andere dingen die de Ixus niet heeft
Hij's groot en lomp
Zo simpel ligt het niet...Op dinsdag 31 juli 2001 11:37 schreef Kerrick het volgende:
Klein rulez!
(voor digicams dan)
Voor alles valt wat te zeggen.... de G1 heeft toch echt wel betere kwaliteit... mja... ding is dus weer groter en duurder....
Afwegen.... afwegen.... nadenken.... auw..... afwegen......
Pagina: 1