Ik zoek een?
Gaming monitor met 1 ms response tijd en 144 hz. Ik had eerlijk gezegd mijn pijlen gericht op deze, tot ik het nieuws zag bij onze buren bij nl.hardware dat AOC deze maand nog met nieuwe gaming monitoren komt met dezelfde eigenschappen als de G2590PX. Hier vind je het artikel.
Wat is je budget?
1080p 144hz monitoren zijn over het algemeen niet heel duur. Dus ik wil er ook niet al te veel aan kwijt. Laten we zeggen rond de 200-220 euro. Die nieuwe van AOC zullen ietsjes meer dan dat zijn, maar dat zou ik dan wel over hebben voor een IPS.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorlopig die van AOC. Maar als jullie betere opties hebben hoor ik het graag.
Wat wil je van ons weten?
- Ik zou graag van jullie horen of ik inderdaad beter nog een paar dagen kan wachten op die nieuwe 24G2U/27G2U monitoren van AOC. Ze hebben ook verversingssnelheid van 144 hz en response tijd van 1ms, alleen hebben die nieuwe een IPS paneel ipv TN en qua prijs ontlopen ze elkaar niet echt.
- Tevens de vraag of ik dan beter voor de 24 inch kan gaan of de 27 inch. Van wat ik hoor is voor 1080p de 24 inch vaak de betere optie. Ik vraag me af of die voornamelijk voor TN panelen geldt of ook voor IPS?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het gaan gebruiken met de volgende onderdelen:
Gaming monitor met 1 ms response tijd en 144 hz. Ik had eerlijk gezegd mijn pijlen gericht op deze, tot ik het nieuws zag bij onze buren bij nl.hardware dat AOC deze maand nog met nieuwe gaming monitoren komt met dezelfde eigenschappen als de G2590PX. Hier vind je het artikel.
Wat is je budget?
1080p 144hz monitoren zijn over het algemeen niet heel duur. Dus ik wil er ook niet al te veel aan kwijt. Laten we zeggen rond de 200-220 euro. Die nieuwe van AOC zullen ietsjes meer dan dat zijn, maar dat zou ik dan wel over hebben voor een IPS.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorlopig die van AOC. Maar als jullie betere opties hebben hoor ik het graag.
Wat wil je van ons weten?
- Ik zou graag van jullie horen of ik inderdaad beter nog een paar dagen kan wachten op die nieuwe 24G2U/27G2U monitoren van AOC. Ze hebben ook verversingssnelheid van 144 hz en response tijd van 1ms, alleen hebben die nieuwe een IPS paneel ipv TN en qua prijs ontlopen ze elkaar niet echt.
- Tevens de vraag of ik dan beter voor de 24 inch kan gaan of de 27 inch. Van wat ik hoor is voor 1080p de 24 inch vaak de betere optie. Ik vraag me af of die voornamelijk voor TN panelen geldt of ook voor IPS?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het gaan gebruiken met de volgende onderdelen:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 448,- | € 448,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Rood | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 83,29 | € 83,29 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 500GB | € 77,- | € 77,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.025,30 | ||