Vraag

• MrOzaki
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18-04 22:58
Mijn vraag:

Momenteel bezit ik een OnePlus 6 voor mijn privé gebruik en ik ben hier erg blij mee. Echter voor mijn werk heb ik alleen de keuze uit iPhones aangezien deze als enige de email en apps van het werk ondersteunen. Ik wil daarom de iPhone puur en alleen zakelijk gebruiken.

Ik heb de keuze uit een iPhone 8 met 64 GB die gratis zou zijn, bij alle andere modellen zou ik zelf bij moeten betalen.

iPhone 8 64 GB = Gratis
iPhone 8 Plus 64GB = 112 €
iPhone XR 64GB = 160 €

Andere iPhones zijn ook mogelijk tegen een hogere meerprijs. Het viel me op dat geen van de iPhones dualsim bevat (alleen e-sim voor de XR). Erg onhandig als ik ooit terug wil naar 1 telefoon...

Welke optie is volgens jullie het beste? Houd er rekening mee dat ik al een goede android telefoon bezit.

Beste antwoord (via MrOzaki op 18-09-2019 10:23)

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
ik gebruik zelf sinds een jaar de Iphone 6s voor werk en bevalt prima, bellen,emailen en af en toe een hotspot opzetten. (prive toestel is een Galaxy s8)

Als je dan ziet dat de Iphone 8 2 generatie's nieuwer is kan ik me niet voorstellen dat een nog nieuwer/duurder toestel toegevoegde waarde heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door rutger465 op 18-09-2019 10:19 ]

Alle reacties

• bendeh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-09 17:25
Hoe moeten wij weten wat voor jou de beste optie is? Als je hem alleen voor je werkmail gaat gebruiken lijkt het me niet dat je er geld aan uit moet geven, mails openen kunnen ze alle drie.

Als je andere wensen hebt zou je die aan kunnen geven zodat je een betere keuze kunt maken.

[ Voor 20% gewijzigd door bendeh op 18-09-2019 10:12 ]

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Neem gewoon lekker de gratis iPhone 8.
goede android telefoon
Wat voor bijzondere mail en apps gebruiken jullie dat jouw goede android dat niet ondersteund? uit interesse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als je bijbetaald blijft de telefoon dan van jou als je weggaat? Anders nooit doen, dat is hetzelfde als betalen voor een betere werklaptop/desktop, als je baas wil dat jij je werk sneller doet moet hij middelen beschikbaar stellen, niet andersom.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
ik gebruik zelf sinds een jaar de Iphone 6s voor werk en bevalt prima, bellen,emailen en af en toe een hotspot opzetten. (prive toestel is een Galaxy s8)

Als je dan ziet dat de Iphone 8 2 generatie's nieuwer is kan ik me niet voorstellen dat een nog nieuwer/duurder toestel toegevoegde waarde heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door rutger465 op 18-09-2019 10:19 ]

• MrOzaki
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18-04 22:58
Bedankt voor jullie antwoorden.

@bendeh Uiteraard is het moeilijk te overwegen wat voor mij de beste optie is. Ik vraag daarom wat jij zou doen in mijn situatie.

@RodeStabilo Durf ik niet meteen te zeggen aangezien ik pas vanaf 1 oktober zal starten. De keuze was alleen uit iPhones. Ik meen dat ze alleen apps (bijv. voor het declareren van bonnetjes) voor iOS maken.

@rutger465 @Sander Duidelijk. Dan denk ik inderdaad dat ik gewoon voor de gratis 8 kies.
Pagina: 1