Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook Pagina onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Onderwerpen

Vraag

• hennessy93
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 18-09-2019
Goedendag,

Mijn facebookpagina is onzichtbaar. Hoe kan ik deze weer zichtbaar maken?

Alvast dank,
Hans

Alle reacties

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Klik op See More...

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• hennessy93
Nee, dat bedoelde ik niet. Achter de naam van mijn pagina staat een icoontje met een oog en een streep er door. Mijn pagina is onzichtbaar voor bezoekers. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn pagina weer zichtbaar wordt.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

@hennessy93 Ju dumpt wel erg makkelijk je vraag. Er stond een formulier dat je in moest vullen, waarom haal je die weg? :?

Wat had je zelf al gevonden? Dan hoeven we dat niet opnieuw te vragen.

Een goede methode is om te zoeken naar hoe je dit voor mekaar gekregen hebt, dan is vaak de weg terug simpel te vinden. Probeer bijvoorbeeld te zoeken bij google naar 'make facebook page hidden', dan kom je wat guides tegen die helpen de pagina te verbergen. Grote kans dat daar ook de oplossing zit om dat ongedaan te maken.

Succen en laat even van je horen :)

• hennessy93
Bij iedere link wordt ik verwezen naar page -> general -> page visibility. Maar die optie ontbreekt helaas in mijn menu.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

hennessy93 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:10:
Bij iedere link wordt ik verwezen naar page -> general -> page visibility. Maar die optie ontbreekt helaas in mijn menu.
Wat heb je dan wél.

• hennessy93
Alles wat ik wel heb staan geen opties om de pagina weer zichtbaar te maken.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:35

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Ik denk dat je eens even naar onze Quickstart moet kijken; je hebt nu 4 posts op je naam staan met, letterlijk, in totaal 8 zinnen en een aanhef en een groet. Dat is een gemiddelde van 2 zinnen per post. Je topicstart is veel, maar dan ook véél te mager (zie nogmaals onze quickstart) en de antwoorden die je geeft op de vragen die je gesteld worden zijn zo mogelijk nog kariger. Zo werkt 't hier niet.

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan a.u.b,. voorgenoemde quickstart en toon een klein beetje meer eigen inzet in je topicstart en antwoorden en dan komt 't vast goed.

RobIII wijzigde deze reactie 18-09-2019 10:17 (15%)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True