Toon posts:

Krijg Gigabyte 7ZX niet aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk is er iemand met een Gigabyte 7ZX mobo die mij enige tips kan geven, want ik krijg dit mobo niet aan de praat :(
Details:
Aangesloten op het mobo heb ik een 300Watt voeding, een Duron700 met Coolmaster fan, 128Mb PC128 en een Chaintech Geforce 2MX 32Mb (plus de kleine power/speaker/led stekkertjes).
Zodra ik stroom zet op de voeding (zonder powerbutton aan te raken), gaan de fans van de processor en videokaart al draaien EN gaat er een "dimm-led" op het mobo branden. That's all :?
Dus geen boot !! Ook de case-led (power) brand niet, en zelfs de power/reset buttons reageren niet.

Ik heb het idee dat ik de power/reset sw kabeltjes foutief op het mobo heb, maar heb geen idee hoe deze exact behoren (handleiding is erg onduidelijk).

Hellupppp, please. Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
By the way 1, ook muis en toetsenbord heb ik aangesloten.

By the way 2, zowel proc., geheugen en videokaart heb ik in een andere computer getest.

Verwijderd

Op het mobo staat ook hoe je de connectors aan moet sluiten, en anders ff de site van de fabrikant of search.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ligt aan je cpu of aan de jumpering van je mobo.

wel booten en piepjes ---> vga of geheugen
wel booten en geen piepjes ---> proc

haal de cpu er ff uit en zorg dat hij er zeker goed op zit

suc6 ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
btw die led codes kun je opzoeken in het boekje van het mobo dus kijk dat ook ff na

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 14:44 schreef G-SPOTT_INC het volgende:
Op het mobo staat ook hoe je de connectors aan moet sluiten, en anders ff de site van de fabrikant of search.
Nee, helaas. Het staat er dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Geen boot, geen piepje:(
Alleen maar fans die draaien (en een led op het mobo dat brand).
Op maandag 30 juli 2001 14:50 schreef Bamibal het volgende:
btw die led codes kun je opzoeken in het boekje van het mobo dus kijk dat ook ff na
Ik heb de uder's manuel van internet gehaald en twijfel of de volgende goed zijn aangesloten: kabeltje "power switch" op PW (soft power connector)

Volgens mij zit alles verder goed, incl. processor!
Pagina: 1