Hoe documenten automatisch opslaan op mijn Mac? niet online

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1255620

Topicstarter
Mijn vraag
Ik kan Excel, Word en Powerpoint documenten op mijn Macbook Air 2017 niet "Automatisch opslaan" op mijn Mac. Dit kan alleen via Onedrive. Wanneer ik het in documenten op heb geslagen en daarna het document verander in automatisch opslaan, verwijderd die het document automatisch vanuit documenten. Ook wordt het document op geen enkele manier op iCloud drive opgeslagen. Mijn vraag is dus; hoe kan ik Word, PP en Excel documenten automatisch opslaan in mijn documenten (op de computer zelf) en hoe op de iCloud drive?

Met vriendelijke groet,
Jonathan Kool

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Anoniem: 1255620 op 18-09-2019 00:26)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Niet, automatisch opslaan wordt alleen maar geactiveerd in de Office applicaties icm onedrive. Dit is by design

Je zou een sync kunnen opzetten van onedrive naar icloud, maar ik denk dat het handiger is om dan gewoon onedrive te gaan gebruiken gezien de automatisch opslaan functie niet op icloud geactiveerd kan worden

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Niet, automatisch opslaan wordt alleen maar geactiveerd in de Office applicaties icm onedrive. Dit is by design

Je zou een sync kunnen opzetten van onedrive naar icloud, maar ik denk dat het handiger is om dan gewoon onedrive te gaan gebruiken gezien de automatisch opslaan functie niet op icloud geactiveerd kan worden

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Anoniem: 1255620

Topicstarter
Hartelijk dank voor de snelle reactie!
Ik ga vanaf heden dan gewoon OneDrive gebruiken.