Hoi Tweakers,
Graag zou ik jullie advies willen bij het volgende; ik ben 36 jaar oud en sinds anderhalf jaar werkzaam als IT consultant bij een leuk bedrijf. Ik reis stad en land af om onze klanten van presentaties en trainingen te voorzien van onze software. Dit ligt mij goed en ik voel me ook prettig bij het adviseren van klanten.
Nu wil ik mij graag verder ontwikkelen als consultant in de IT, niet alleen om verder te groeien in mijn huidige functie, maar ook om meer zekerheid in de toekomst te hebben mocht er onverhoopt iets in de situatie wijzigen bij mijn huidige werkgever.
Echter, als ik zelf op zoek ga naar IT certificaten op het internet dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Er wordt op dit moment zoveel aan opleidingen en certificering aangeboden dat het, voor mij, heel lastig is om een keuze te maken.
Enkele voorwaarden die ik heb zijn als volgt:
- Een certificaat waar ik in zou kunnen groeien van beginner naar gevorderd.
- Laagdrempelig om te starten.
- Toekomstperspectief (deze is wat lastig te beoordelen).
Zelf ben ik in het bezit van:
- PRINCE2
Werkervaring:
- Project Manager
- Projectleider
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Ben heel benieuwd naar de antwoorden en alvast bedankt!
Graag zou ik jullie advies willen bij het volgende; ik ben 36 jaar oud en sinds anderhalf jaar werkzaam als IT consultant bij een leuk bedrijf. Ik reis stad en land af om onze klanten van presentaties en trainingen te voorzien van onze software. Dit ligt mij goed en ik voel me ook prettig bij het adviseren van klanten.
Nu wil ik mij graag verder ontwikkelen als consultant in de IT, niet alleen om verder te groeien in mijn huidige functie, maar ook om meer zekerheid in de toekomst te hebben mocht er onverhoopt iets in de situatie wijzigen bij mijn huidige werkgever.
Echter, als ik zelf op zoek ga naar IT certificaten op het internet dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Er wordt op dit moment zoveel aan opleidingen en certificering aangeboden dat het, voor mij, heel lastig is om een keuze te maken.
Enkele voorwaarden die ik heb zijn als volgt:
- Een certificaat waar ik in zou kunnen groeien van beginner naar gevorderd.
- Laagdrempelig om te starten.
- Toekomstperspectief (deze is wat lastig te beoordelen).
Zelf ben ik in het bezit van:
- PRINCE2
Werkervaring:
- Project Manager
- Projectleider
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Ben heel benieuwd naar de antwoorden en alvast bedankt!