Spelfouten voorbehouden.
AWARD
c1998
PCI/PNP 686
248004538
c1998
PCI/PNP 686
248004538
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ik heb mijn oude a7v ff uit de kast gehaald en ff op de bios chip zelf gekeken, het board gebruik ik iig niet meer waardeloos ding.
Verwijderd
Hij bedoelt ook het nummer onderin beeldOp maandag 30 juli 2001 14:47 schreef Bamibal het volgende:
ik heb mijn oude a7v ff uit de kast gehaald en ff op de bios chip zelf gekeken, het board gebruik ik iig niet meer waardeloos ding.
gokje: 1.004 of iets in die buurt. Was dat het? Heb inmiddels mijn bios al geflasht naar 1.007
mijn colega wil bij award zelf de bios bij award gaan upgraden (Waarom weet ik ook niet) dus ik heb gewoon een typenummer nodig van de AWARDbios 
* raptile denk dat het wel goed zal zijn wat zijn colega wil
* raptile denk dat het wel goed zal zijn wat zijn colega wil
Spelfouten voorbehouden.
dat heb ik toch gegeven
ja bedankt bamibal (niet persoonlijk bedoeldOp maandag 30 juli 2001 15:07 schreef Bamibal het volgende:
dat heb ik toch gegeven
ik schreef alleen even een reactie op de onder jou liggende reacties
Spelfouten voorbehouden.
ik weet nogsteeds niet wat hij ermee wil
Spelfouten voorbehouden.
Die kun je prima zelf op de Asus website vinden. Bij BIOS updates voor socket-A borden. SuccesOp maandag 30 juli 2001 16:54 schreef raptile het volgende:
zou iemand mij de rechtstreekse downloadlink willen geven voor de 1007 en de 1008 voor de A7V rev 1.02 ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()