Volgende maand gaan we sinds lange tijd weer eens op vakantie. We gaan het met vliegtuig en we hebben nog geen koffers. Tijd voor een zoektocht, maar dat valt nog niet mee. Aangezien de kans groot is dat we hierna voor lange tijd weer niet op vakantie gaan zoek ik eigenlijk een grote betaalbare koffer die wat grof geweld voor een paar keer kan overleven. Budget? €100,-/€150,- voor twee grote koffers.
Sommige zweren bij Samsonite koffers, anderen weer niet. De Aldi heeft bijvoorbeeld aankomende zaterdag grote koffers te koop, €50,- per stuk, gemaakt van polycarbonaat. Of op Groupon zelfs een set van vier.
Ik heb dus alleen geen idee wat nu goed is en ik zoek eigenlijk een duwtje in de goede richting!
Sommige zweren bij Samsonite koffers, anderen weer niet. De Aldi heeft bijvoorbeeld aankomende zaterdag grote koffers te koop, €50,- per stuk, gemaakt van polycarbonaat. Of op Groupon zelfs een set van vier.
Ik heb dus alleen geen idee wat nu goed is en ik zoek eigenlijk een duwtje in de goede richting!