Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scythe!
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2021
Ik heb recent onderstaande Sata kabel gekocht omdat ik een harde schijf wou bijsteken. Echter bij ontvangst van het product bleek de connector niet compatibel te zijn met mijn voeding (Corsair). De kabel heeft een voedingsaansluiting van 5 polen in lijn (waarvan ik de naam verder niet ken). Ik was er een beetje te snel vanuit gegaan dat het wel goed was.

Ik vraag mij nu af of ik een ander kabeltje erbij kan kopen die mijn voeding (PCI 6 polig) kan verbinden met de huidige kabel die ik heb of is het beter om een geheel nieuwe kabel te bestellen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Je moet een Corsair modulaire SATA kabel kopen, zoiets.

5 aders lijkt op een Cooler Master voeding modulaire kabel.

Je kunt ook een SATA power splitter kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door ajhaverkamp op 17-09-2019 19:09 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:03
Je hebt alle 4 de sata connectoren van je CX450M al in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.