Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe game pc waar ik voorlopig de nieuwste games op hoge/ultra settings kan spelen en daar ook een hoge fps 144? bij kan halen. Ik speel meestal rpg's en citybuilders (WoW, anno1800, witcher) Ik doe niet aan streamen of andere bijzaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1500 euro willen blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD videokaart i.v.m. goedkopere monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het volgende systeem samengesteld als mix tussen de BBG van september, de mainstream vatte ik op als niet alles op de max 1080p en de highend leek mij overkill voor 1080p 144fps.
Graag hoor ik van jullie of mijn opvatting juist is of dat de mainstream build al ruim voldoende voor mij zou zijn.
Als mijn build toch beter in de richting komt van 1080p 144fps, zou ik toch graag willen weten of het niet overkill is en misschien een goedkopere videokaart ook al voldoet.
Ik ga niet overklokken o.i.d. en kan ik daardoor met de stock processorkoeler weg komen of toch beter een grotere bijbestellen?
Van moederbord weet ik weinig af en ik zoek gewoon een simpel bord dat me videokaart ondersteund en genoeg aansluitingen heeft. Nu heb ik gewoon die uit de BBG gehaald, maar kan deze goedkoper/beter?
Ik wil een nieuwe game pc waar ik voorlopig de nieuwste games op hoge/ultra settings kan spelen en daar ook een hoge fps 144? bij kan halen. Ik speel meestal rpg's en citybuilders (WoW, anno1800, witcher) Ik doe niet aan streamen of andere bijzaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1500 euro willen blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT 8G GDDR6 | € 432,50 | € 432,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Monitoren | AOC C27G1 Zwart | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 98,49 | € 98,49 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.344,84 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD videokaart i.v.m. goedkopere monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het volgende systeem samengesteld als mix tussen de BBG van september, de mainstream vatte ik op als niet alles op de max 1080p en de highend leek mij overkill voor 1080p 144fps.
Graag hoor ik van jullie of mijn opvatting juist is of dat de mainstream build al ruim voldoende voor mij zou zijn.
Als mijn build toch beter in de richting komt van 1080p 144fps, zou ik toch graag willen weten of het niet overkill is en misschien een goedkopere videokaart ook al voldoet.
Ik ga niet overklokken o.i.d. en kan ik daardoor met de stock processorkoeler weg komen of toch beter een grotere bijbestellen?
Van moederbord weet ik weinig af en ik zoek gewoon een simpel bord dat me videokaart ondersteund en genoeg aansluitingen heeft. Nu heb ik gewoon die uit de BBG gehaald, maar kan deze goedkoper/beter?