Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
Heb me er prima mee vermaakt 😊
Vooral de korte stukjes bij de end credits waren goed.
Als het laatste deel deze stijl vast gaat houden maakt het iig een beetje goed voor FK 😋
Vooral de korte stukjes bij de end credits waren goed.
Als het laatste deel deze stijl vast gaat houden maakt het iig een beetje goed voor FK 😋
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Vond hem echt heel gaaf. Vibe was goed lekker donker en beetje the lost world vibe( heb een zwak voor die film, als kind was dit mijn eerst bios Jurassic park film ).
Acteerwerk was prima en graphics icm animatronic was goed. En die after credit scenes waren echt super gaaf ! Zet een mooi beeld van hoe het zou zijn als er weer dinos zouden leven. Jammer genoeg is het heel onrealistisch want ze zouden meteen opgejaagd en weer uitgestorven zijn binnen korte tijd zeker in amerika...
Maja mooie beelden en hoop dat nieuwe film deze vibe vasthoud!
Acteerwerk was prima en graphics icm animatronic was goed. En die after credit scenes waren echt super gaaf ! Zet een mooi beeld van hoe het zou zijn als er weer dinos zouden leven. Jammer genoeg is het heel onrealistisch want ze zouden meteen opgejaagd en weer uitgestorven zijn binnen korte tijd zeker in amerika...
Maja mooie beelden en hoop dat nieuwe film deze vibe vasthoud!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Video van 8m39s en daarvan is de eerste 30seconden alleen al een Universal logo
Cinema Sins kom er maar in...

Cinema Sins kom er maar in...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl