Goedemorgen,
allereerst bedankt voor alle gestoken moeite in de BBG van september!
Al een jaar of 5 doe ik met mijn huidige game pc, waardoor het tijd is voor een nieuwe.
Deze pc ga ik enkel en alleen gebruiken voor gamen, en het liefst weer een jaar of ~ 5 (al is een tussentijdse upgrade geen probleem).
Ik zit alleen een beetje in tussen de mainstream en high end build merk ik. Overclocken ben ik (vooralsnog) niet van plan, en ik ben benieuwd wat jullie mening is over de volgende build:
Tot slot ben ik ook op zoek naar een 'bang for buck' 24 inch 144HZ monitor. Maar hiervan heb ik nog minder verstand; is er iets wat jullie me zouden aanraden?
Alvast bedankt!
Hartelijks,
Jeroen
allereerst bedankt voor alle gestoken moeite in de BBG van september!
Al een jaar of 5 doe ik met mijn huidige game pc, waardoor het tijd is voor een nieuwe.
Deze pc ga ik enkel en alleen gebruiken voor gamen, en het liefst weer een jaar of ~ 5 (al is een tussentijdse upgrade geen probleem).
Ik zit alleen een beetje in tussen de mainstream en high end build merk ik. Overclocken ben ik (vooralsnog) niet van plan, en ik ben benieuwd wat jullie mening is over de volgende build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 461,01 | € 461,01 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 76,04 | € 76,04 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 98,49 | € 98,49 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.195,49 | ||
Tot slot ben ik ook op zoek naar een 'bang for buck' 24 inch 144HZ monitor. Maar hiervan heb ik nog minder verstand; is er iets wat jullie me zouden aanraden?
Alvast bedankt!
Hartelijks,
Jeroen
[ Voor 0% gewijzigd door Oebiesoft op 17-09-2019 10:07 . Reden: monitor grootte toevoeging ]