sorry van het subject, maar zou iemand me wat advies kunnen geven over de elsa erazor 3 pro tnt2 32 mb met tv-out? Ik wil hem vandaag misschien al gaan kopen namelijk.
Met zo'n instelling vraag je er om dat mensen je posting niet beantwoorden vriend!
Maar goed, ik heb even voor je gezocht.
Kijk hier even: http://www.elsa.com/EUROPE/PRODUCTS/ERAZOR3PRO/HOME.HTM
Ik heb 'm zelf niet maar hier staat genoeg info dacht ik zo.
Suc6!
Maar goed, ik heb even voor je gezocht.
Kijk hier even: http://www.elsa.com/EUROPE/PRODUCTS/ERAZOR3PRO/HOME.HTM
Ik heb 'm zelf niet maar hier staat genoeg info dacht ik zo.
Suc6!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
offtopic:
56 minuten, maak daar maar 26 minuten van.
Laten we eens de volgende cijfers bekijken (puur gokwerk overigens)
- Stel er komen 50 bezoekers per uur op dit forum, 75% leest hiervan alleen de postings.
25%, afgerond 12 mensen, kunnen dus reageren op jouw posting binnen dat uur. Maar jij verwacht een posting binnen een half uur, dus dat zijn er nog maar 6. En toevallig moet 1 van die 6 mensen die kaart hebben of er veel verstand van hebben.
Oftewel een hele kleine kans.
Als je vandaag een kaart gaat kopen, zou het verstandig geweest zijn om je posting iets eerder geplaatst te hebben. Na ongeveer een dag kan je een redelijk aantal antwoorden verwachten. Afhangende van de vraag natuurlijk.
56 minuten, maak daar maar 26 minuten van.
Laten we eens de volgende cijfers bekijken (puur gokwerk overigens)
- Stel er komen 50 bezoekers per uur op dit forum, 75% leest hiervan alleen de postings.
25%, afgerond 12 mensen, kunnen dus reageren op jouw posting binnen dat uur. Maar jij verwacht een posting binnen een half uur, dus dat zijn er nog maar 6. En toevallig moet 1 van die 6 mensen die kaart hebben of er veel verstand van hebben.
Oftewel een hele kleine kans.
Als je vandaag een kaart gaat kopen, zou het verstandig geweest zijn om je posting iets eerder geplaatst te hebben. Na ongeveer een dag kan je een redelijk aantal antwoorden verwachten. Afhangende van de vraag natuurlijk.
Zoek eens wat reviews op een aantal sites. Tweakers, Anandtech bijvoorbeeld, zoek wat met een zoekmachine. Soms wil de fabrikant ook nog wel eens links plaatsen naar reviews van haar producten.
Verwijderd
Hmm hoe kan ik me nu een half uur vertellen? Das wel triest als ik dit jaar examen wiskunde B moet doen