Toon posts:

Tv+ alleen bij aanschaf via Apple store

Pagina: 1
Acties:

• fjs
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07-12 21:17

fjs

PSN: ftltc

Topicstarter
Als je nu een telefoon koopt bij bv mobiel.nl krijg je dan ook gratis een jaar Tv+ van Apple? Of is dat alleen als je koopt via Apple.nl?

To boldly go where no man has gone before...

• Mixpower
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:40
Bij iedere nieuwe iPhone, iPad, iPod, Apple TV en Mac en is niet reseller gebonden, het werkt op dezelfde manier als Apple Music.

[Voor 6% gewijzigd door Mixpower op 17-09-2019 08:38]

It's All In The "Mix"

• MaZo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Mixpower schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:12:
Bij iedere nieuwe iPhone, iPad en Apple TV en is niet reseller gebonden, het werkt op dezelfde manier als Apple Music.
En dat is activeren via een code of iets?

• Mixpower
MaZo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:18:
[...]
En dat is activeren via een code of iets?
Nee, bij het openen van de Music app krijg je een pop-up met de vraag om 3 maanden gratis te activeren, ik verwacht dat het op dezelfde manier zal werken met de TV+ app.
Maar het is sowieso apparaat gebonden en heeft niets te maken met waar deze is aangekocht. :)

It's All In The "Mix"

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:08
Volgens de website geldt AppleTV+ alleen voor toestellen aangeschaft na 11 november.

• MaZo
  • Niet online
Mixpower schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:22:
[...]

Nee, bij het openen van de Music app krijg je een pop-up met de vraag om 3 maanden gratis te activeren, ik verwacht dat het op dezelfde manier zal werken met de TV+ app.
Maar het is sowieso apparaat gebonden en heeft niets te maken met waar deze is aangekocht. :)
Wat bedoel je met apparaat gebonden? Het activeren, of ook het daadwerkelijke gebruik?
M.a.w. kan ik de ATV+ subscription activeren via mijn nieuwe iPhone en vervolgens kijken via mijn ATV 4K (aangenomen dat ik op beide apparaten dezelfde Apple ID gebruik)?

• Mixpower
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:26:
Volgens de website geldt AppleTV+ alleen voor toestellen aangeschaft na 11 november.
Apple TV+ gaat van start op 1 November, bij ieder nieuw apparaat dat nu word aangeschaft krijg je 1 jaar gratis. Dus snap niet waar je vandaan haalt dat het geld bij aanschaf na 11 November.
MaZo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:29:
[...]
Wat bedoel je met apparaat gebonden? Het activeren, of ook het daadwerkelijke gebruik?
M.a.w. kan ik de ATV+ subscription activeren via mijn nieuwe iPhone en vervolgens kijken via mijn ATV 4K (aangenomen dat ik op beide apparaten dezelfde Apple ID gebruik)?
Het activeren inderdaad, je koopt een nieuw apparaat en daar zal je de 1 jaar gratis kunnen activeren en vervolgens kijken op ieder Apple device die is gekoppeld aan je Apple ID maar je kan je abonnement ook meteen delen via Family en die kijken dan ook gratis. :)

https://support.apple.com/en-us/HT210573
Which devices are eligible to receive 1 year free Apple TV+?
Any iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV 4K or Apple TV HD, or Mac purchased after September 10, 2019 and capable of running the latest version of iOS, iPadOS, tvOS, or macOS is eligible. Both new and older (refurbished) models purchased at an authorized retailer qualify, including devices from the iPhone Upgrade program. This offer is not restricted to any specific sales channel (e.g., Apple Store, resellers) and will be available in all countries and regions where Apple TV+ will launch.
Only one offer per Family, regardless of the number of devices purchased. You can share your 1 year free Apple TV+ with up to 6 family members thanks to Family Sharing.

[Voor 65% gewijzigd door Mixpower op 17-09-2019 08:35]

It's All In The "Mix"

• WouterL
Mixpower schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:30:
[...]

Apple TV+ gaat van start op 1 November, bij ieder nieuw apparaat dat nu word aangeschaft krijg je 1 jaar gratis. Dus snap niet waar je vandaan haalt dat het geld bij aanschaf na 11 November.
Excuus bedoelde 1 november. Deze kleine lettertjes zijn op meerdere manieren te lezen:

€ 4,99/maand na afloop van gratis proefperiode. Eén abonnement per Delen met gezin-groep. Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device, met ingang van 1-11-2019. Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.

• Mixpower
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:35:
[...]

Excuus bedoelde 1 november. Deze kleine lettertjes zijn op meerdere manieren te lezen:

€ 4,99/maand na afloop van gratis proefperiode. Eén abonnement per Delen met gezin-groep. Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device, met ingang van 1-11-2019. Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.
Zie mijn vorige bericht, vrij duidelijk en niet anders te interperteren. ;)
Which devices are eligible to receive 1 year free Apple TV+?
Any iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV 4K or Apple TV HD, or Mac purchased after September 10, 2019 and capable of running the latest version of iOS, iPadOS, tvOS, or macOS is eligible. Both new and older (refurbished) models purchased at an authorized retailer qualify, including devices from the iPhone Upgrade program. This offer is not restricted to any specific sales channel (e.g., Apple Store, resellers) and will be available in all countries and regions where Apple TV+ will launch.

It's All In The "Mix"

• MaZo
  • Niet online
Spuit 11. :X

[Voor 98% gewijzigd door MaZo op 17-09-2019 08:39. Reden: Dubbel]

• WouterL
Mixpower schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:37:
[...]

Zie mijn vorige bericht, vrij duidelijk en niet anders te interperteren. ;)

[...]
Die is inderdaad een stuk duidelijker :) dank

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12-11 14:16
Ik heb drie weken geleden een iPad Air 3 gekocht, enige kans dat ik een jaar Apple TV+ kan claimen?

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:37
Maart1992 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:47:
Ik heb drie weken geleden een iPad Air 3 gekocht, enige kans dat ik een jaar Apple TV+ kan claimen?
Nee.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 Ti / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Maite
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:37
Dit staat er op de Apple Site:
Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device, met ingang van 1-11-2019.

Dus misschien wel?

• Mixpower
Maite schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:08:
Dit staat er op de Apple Site:
Aanbod geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device, met ingang van 1-11-2019.

Dus misschien wel?
Lezen blijft lastig hé. ;)

It's All In The "Mix"

• fjs

fjs

Topicstarter
Dank voor de reacties.
Maar als ik nu dan 2 x een iPhone koop. Voor mij en mijn zoon en we zitten samen in dezelfde iCloud familie. Krijg je dan 2 jaar Apple TV+? (Blijf Nederlander hé)

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-12 00:14
fjs schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:58:
Dank voor de reacties.
Maar als ik nu dan 2 x een iPhone koop. Voor mij en mijn zoon en we zitten samen in dezelfde iCloud familie. Krijg je dan 2 jaar Apple TV+? (Blijf Nederlander hé)
Neen.. :P
Only one offer per Family, regardless of the number of devices purchased. You can share your 1 year free Apple TV+ with up to 6 family members thanks to Family Sharing.

(stond hierboven trouwens ook al in een quote)

AMD Ryzen 5600X : Noctua NH-D15S chromax.black : Gigabyte Aorus B550 Pro : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Samsung 970 Evo Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6

• fjs

fjs

Topicstarter
bibi2205 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:33:
[...]

Neen.. :P

[...]

(stond hierboven trouwens ook al in een quote)
Lol thanks!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee