Waar in Nederland kan ik terecht met Apple Care?

Pagina: 1
Acties:
  • 748 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mijn iPhone XS is kapot gegaan, maar ik heb wel Apple Care. Waar kan ik in Nederland terecht? Ik woon in namelijk in Drenthe.

Kan dat alleen bij de officiële Apple Stores of ook bij de kleinere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/index.html

Check: Hoe u een vordering indient => Bel Apple Support of bezoek een Apple Store of erkende Apple serviceprovider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bellen en express replacement aanvragen, je krijg dsn een nieuw toestel opgestuurd en hebt daarna 15 dagen de defecte te retourneren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00
mrFoce schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 02:43:
https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/index.html

Check: Hoe u een vordering indient => Bel Apple Support of bezoek een Apple Store of erkende Apple serviceprovider
Precies dit, echter ik raad sterk aan om de erkende apple serviceproviders te skippen en direct naar apple te gaan.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb goede ervaringen met Card Services in Zwolle. Je moet uit de buurt blijven van winkels (resellers).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:59
gast schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:04:
Ik heb goede ervaringen met Card Services in Zwolle. Je moet uit de buurt blijven van winkels (resellers).
Agree! ook goede ervaringen met Card Services hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:34:
Bellen en express replacement aanvragen, je krijg dsn een nieuw toestel opgestuurd en hebt daarna 15 dagen de defecte te retourneren.
10 werkdagen om de defecte te retourneren: https://support.apple.com...rvice/express-replacement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Als het schade is dat is gebeurd in je huis, kun je het ook gewoon op je inboedelverzekering proberen te verhalen.

Als het gewoon een defect is valt het onder garantie. Ik snap daarom ook niet wat het nut is van Apple Care...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple Care heeft een mooi (en gratis!) telefoonnummer waar je direct het antwoord op je vraag kunt krijgen, en een overzichtspagina met alle support opties. Afgezien daarvan ontbreekt hier aan eigen inzet, en je zou inmiddels moeten weten dat we wat meer hier van je verwachten. Je krijgt niet voor niets een template met de vraag wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Dit topic gaat daarom op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2019 10:32 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.