Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Babel10
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-11 13:31
Hallo,

Eind 2017 een Philips TV gekocht, maar ik heb nu bijgaand probleem. Na veel Googlen zie ik eigenlijk vrij weinig problemen bij mensen met Philips tv’s met dit probleem (kan niks vinden). Wel zie ik meer problemen met Samsung tv’s.

Wat zou dit kunnen zijn? Heb alle stekkers eruit gehaald, gewacht, alles erin. Op verschillende media geprobeerd, maar overal hetzelfde.

Heeft iemand ervaring hiermee? Ik verwacht wel garantie te hebben, maar ik zie verschillende fora dat het gehele panel wordt vervangen. Maar vaak komt dan alsnog 1 jaar later hetzelfde probleem weer terug?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/uzss1zu6ws2b.jpeg

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Een baan van de leds wordt niet meer goed aangestuurd lijkt het.

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:22
Eind 2017 is ruim binnen de twee jaar, dus dit is zeker een garantiekwestie.

• Babel10
Heb de leverancier benaderd, ze verwachten dat er iemand langs komt. Hopelijk maken ze het afdoende en kan hij er weer minimaal 2 jaar tegen aan. Vond het vrij vreemd dat een tv van 550€ kapot gaat na 1 jaar en 9 maanden. Mn oude philips tv doet het al 8 jaar.

• Babel10
Hallo allen,

25e is de tv gemaakt, heel nieuw paneel erin en volgens de monteur was de TV weer helemaal nieuw. Daar alles in het paneel zit (?).

Nu paar dagen later, begint het weer. Zwarte veeg over het beeld - precies dezelfde balk (?). Hebben jullie een idee hoe dit kan? Of heb ik gewoon pech? Ik heb gezien dat hij het nieuwe paneel heeft gemonteerd - het plastic zat nog op de randen.

Het kan niet iets elektronisch zijn toch?

Ik heb ze benaderd, dus nu even afwachten maar dit is toch vreemd? Of gewoon dikke pech..?