Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromebook voor ouders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 09:45
Snel, makkelijk, Facebook games, live voetbal dat is wat mijn vader zegt :) kom alleen via Google er niet achter of live voetbal kijken gaat op een chromebook.

Wat ga je met je laptop doen?
Facebook games, webmail Ziggo, live voetbal kijken

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
ChromeOS

Wat is je budget?
500

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Niet merk gebonden

Iemand die live voetbal kijkt op een chromebook?en hoe dat in zijn werk gaat.

Alle reacties

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:32
Waarom zou live voetbal niet kunnen op een chromebook? en via welke methode wil je live voetbal kijken? ziggo app of webbrowser?

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-09-2019 20:04 ]

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:15

Yucon

*broem*

Gaat het je om een nieuw apparaat of eigenlijk gewoon specifiek om chrome OS? Dat kun je namelijk op elke laptop installeren.

https://www.neverware.com/#intro

Je legt de lat nogal laag. Live voetbal kijken kan namelijk ook op een normale laptop van 5 jaar oud, al dan niet met chrome OS erop.

• roel17
dutchnltweaker schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:04:
Waarom zou live voetbal niet kunnen op een chromebook? en via welke methode wil je live voetbal kijken? ziggo app of webbrowser?
Mijn vader heeft nu een Windows programma waar alle live streams in staan heeft. Zoiets kan ik dus niet vinden voor ChromeOS

• dutchnltweaker
roel17 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
[...]

Mijn vader heeft nu een Windows programma waar alle live streams in staan heeft. Zoiets kan ik dus niet vinden voor ChromeOS
Over welke programma gaat het dan? En welke voetbal zenders kijkt je vader?

• roel17
dutchnltweaker schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:22:
[...]

Over welke programma gaat het dan? En welke voetbal zenders kijkt je vader?
Weet ik niet laptop is kapot gegaan dus ben aan het kijken voor een nieuwe voor hun. Maar gaat om voornamelijk voetbal en sport streams. Maar zal eens naar een winkel gaan en zo'n streams testen :)

• dutchnltweaker
roel17 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:40:
[...]

Weet ik niet laptop is kapot gegaan dus ben aan het kijken voor een nieuwe voor hun. Maar gaat om voornamelijk voetbal en sport streams. Maar zal eens naar een winkel gaan en zo'n streams testen :)
Als het via de browser gaat, is het geen probleem.
Is het een windows applicatie, dan wel. Maar in chrome OS kan je Android Apps installeren via de playstore.
Pagina: 1