Dune Max gaat helemaal niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacal
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-09 14:01
Mijn Dune Max doet ineens helemaal niets meer. Zelfs het lampje gaat niet mee aan. Is er ergens een zekering te vinden die ik misschien kan vervangen? Of kan het iets anders zijn? Weet iemand misschien een betaalbare en goede reparateur in de regio Den Haag?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Ik zie het vaker men word lid van tweakers voor een vraag,die je net zo goed op Facebook had kunnen plaatsen.
Wat heb je zelf al gedaan,anders dan hier te vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de stekker in het stopcontact?
Zit de plug in het apparaat?

Geeft de voeding stroom door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Google er eens op,genoeg over te vinden en ja er zit een zekering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacal
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-09 14:01
Nou ja! Via Facebook?! Daar loopt het over van technisch ingestelden?! Uiteraard stekker in stopcontact en plug in apparaat. Via Google kon ik wel vergelijkbare vragen, maar nergens een antwoord vinden. Ik weet helaas niet hoe de zekering eruit ziet (ben blijkbaar alleen 'ouderwetse' zekeringen gewend).

• Theodor
Vraag hoe oud is die speler...….zag een review uit 2011

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

jacal schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:57:
Mijn Dune Max doet ineens helemaal niets meer. Zelfs het lampje gaat niet mee aan. Is er ergens een zekering te vinden die ik misschien kan vervangen? Of kan het iets anders zijn? Weet iemand misschien een betaalbare en goede reparateur in de regio Den Haag?
Welkom op Gathering of Tweakers. Wij zijn een forum met een techgehalte van vrij hoog niveau. We verwachten dan ook enige troubleshooting van jouw kant. Op dit moment is niet echt duidelijk wat je zoal gedaan hebt om het probleem op te lossen.. (denk aan: contact met Dune, andere adapter, etc).

Omdat je topic nu niet voldoet aan de starteisen, zet ik deze op slot. Mocht je het opnieuw willen proberen, dan kun je de Quickstart gebruiken. Denk ook even aan alle voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens de registratie! :) Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.