Howdy!
Ik ben wekelijks bezig met videoopnames. en heb daar uiteraard de krachtige PC voor.
Maar, Windows 10 zelf is alleen niet zo'n mooi dingetje...
Als ik bezig ben met het bewerken van video's, dan blader ik altijd door mijn mappen.
En, daar groepeer ik dan mijn video's op Framerate.
Dit doe ik d.m.v in de folder met mijn rechtermuisknop te klikken > Groeperen Op > Meer... > Framerate
Eenmaal dat aangeklikt, moet ik weer RMK > Groeperen op en dan klikken op Framerate.
Leuk, maar dat toevoegen moet ik ELKE KEER, op elke map doen.
Is er niet een manier om Groeperen Op Framerate standaard toe te voegen aan het lijstje Groeperen Op?
Ik wordt er ziek van om constant dat toevoegen handmatig te doen.
Ik heb Microsoft al gebeld, maar die helpen alleen tegen betaling (WTF?).
Mijn lokale ICT-Boer heeft geadviseerd om bij het oude Configuratiescherm rond te neuzen, en daar kon ik niks vinden?
Iemand die mij hier uit de brand kan helpen?
Ik ben wekelijks bezig met videoopnames. en heb daar uiteraard de krachtige PC voor.
Maar, Windows 10 zelf is alleen niet zo'n mooi dingetje...
Als ik bezig ben met het bewerken van video's, dan blader ik altijd door mijn mappen.
En, daar groepeer ik dan mijn video's op Framerate.
Dit doe ik d.m.v in de folder met mijn rechtermuisknop te klikken > Groeperen Op > Meer... > Framerate
Eenmaal dat aangeklikt, moet ik weer RMK > Groeperen op en dan klikken op Framerate.
Leuk, maar dat toevoegen moet ik ELKE KEER, op elke map doen.
Is er niet een manier om Groeperen Op Framerate standaard toe te voegen aan het lijstje Groeperen Op?
Ik wordt er ziek van om constant dat toevoegen handmatig te doen.
Ik heb Microsoft al gebeld, maar die helpen alleen tegen betaling (WTF?).
Mijn lokale ICT-Boer heeft geadviseerd om bij het oude Configuratiescherm rond te neuzen, en daar kon ik niks vinden?
Iemand die mij hier uit de brand kan helpen?
What a terrible day to have eyes!