Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Al enige tijd ervaar ik problemen met het synchroniseren van contacten. Als ik bv. een contact toevoeg via https://contacts.google.com dan synchroniseert die niet naar mijn telefoon, en andersom ook niet. Op mijn mobiel heb ik de google contact app en die van Huawei. Beide synchroniseren niet.
De google synchronisatie werkt wel bij de Agenda en Chrome. Andere opties heb ik uitstaan.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij instellingen, accounts, Google kan je handmatig de synchronisatie starten. Dit werkt niet. Nu zegt die 'laatst gesynchroniseerd 29 aug 2019. Echter, dit is een onvolledige synchronisatie geweest, contacten die ik op de telefoon zijn toevoegd, kan ik online in google contact niet vinden, en andersom ook niet.
Overigens, zie je als je dit scherm hebt open staan (google accounts) dat er wel geprobeerd wordt de sync te starten, maar vervolgens breekt die af, en gebeurd er niks.

Dank voor het meedenken,

Gr, Rick

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Sla je de contacten op je mobiel wel onder het juiste account op? Je kan per Google / Exchange / Mail account een contactenlijst hebben. Bij het aanmaken van een contact moet je dan met een dropdown selecteren onder welk account je het contact wilt opslaan.

Ik kom deze veel tegen op het werk dat collega's contacten opslaan in hun privé google account i.p.v. van hun zakelijke g-suite. Dan komen contacten e.d. i.d.d. niet terug of synchroniseren ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha, ja ik selecteer 'Google contact' als ik het via de contact app van Huawei doe. Via de contacts app van google heb je die optie niet (dropdown), volgens mij is die direct gelinked aan mn google account.