Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1254976

Topicstarter
Mijn vraag: Waarom heb ik op mijn Samsung A50 geen directe video verbinding met de deurbel als daarop gedrukt wordt? Ik hoor de bel luid en duidelijk maar moet dan eerst de app van de Ring aanklikken en Life view openen, dat duurt even en dan is de pakjesbezorger al verdwenen...
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ring Video Deurbell Pro in combinatie met Samsung A50
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb alles al eens gereset maar met hetzefde resultaat. Ik heb Motion aangeklikt staan dus dat is ook het probleem niet. ;(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:10
Anoniem: 1254976 schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:38:
Ik hoor de bel luid en duidelijk maar moet dan eerst de app van de Ring aanklikken en Life view openen, dat duurt even en dan is de pakjesbezorger al verdwenen...
Komt dat geluid wel uit je telefoon?

Zo niet dan staat er toch iets niet goed ingesteld.. Zo ja dan zou er een notificatie moeten komen dat er iemand aanbelt. Bij het klikken erop zou hij gelijk naar de Live View moeten gaan.
Misschien even bij je notificatieinstellingen van deze app kijken?

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Je zult de notificatieinstellingen, auto-start en energiebezuinigingsinstellingen allemaal zo moeten zetten dat deze app altijd open blijft