Toon posts:

LAATSTE WAARSCHUWING?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zo meneer traag:
lees dit maar eens.. met je laatste waarschuwing.. wat een indruk heej.. ik verwacht van een beetje forummoderator dat ie even let op een achterliggende intentie..
kom ik hier niet tegen.. uit meerdere reacties van me blijkt heel erg duidelijk dat ik niet flame.. of althans niet met die opzet.. (hier dan kom ik jullie alweer en nog tegemoet- ben je nou blind of zie je dat gewoo niet)

het volgende is wat ik onder win xp topic wilde posten.. maar die was al gesloten geloof ik.. nou jah.. dan maar hier..
leesze..

ik kom vandaag wel terug hoor.. lock mijn account maar als je vind dat dit een EXIT reden is.. weet ik ook meteen wat voor vlees ik in de kuip heb maat.. en maar lullen over lieve adjes forum.. jah als je je nu aan je eigen regels hield..

hoe kun je dat nu zeggen? hoe kun je dat nou?

Wat wil je nou zeggen, dat je de grootste nerd in nederland bent en een soort nerd award wilt hebben? Als dat niet het geval was dan zou ik ergens anders gaan opscheppen, we're not impressed.

zo dus als iemand zegt dat ik een illegale windows gebruik op basis van een reactie van mij waaruit dit helemaal niet omhoog te halen is en die reactie dan nog eens gebruikt om gelijk te krijgen mag ik daar dus niet tegeningaan? als iemand dan zegt van schrijf je eige os dan mag ik daar niet op reaggeren dat:
1. diegene daar niets mee te maken heeft
2. ik dat al gedaan heeft
3. ik vind dat de reactie nergens iets mee te maken heeft en daarom het idee krijgt dat iemand me probeert te overbluffen
4. om bovenstaande reden even heb laten blijken dat ik goed weet waarover ik praat en zoals ik jou niet ga vertellen hoe je 1 plus 1 moet doen omdat je dat al weet verwacht ik niet van een ander commentaar op mij reacties als ze gewoon kloppen...

bovendien heb ik heel duidelijk in iedere reactie of bericht wat ik hier gepost heb dat ik wel eens iets in een impuls of ondoordacht kan posten.. maar nooit om mensen af te kraken ofzo..

VERDER VERSPIL IK HIER NOG NIET ÉÉN WOORD MEER AAN DIT SOORT BERICHTEN.. DIEGENE DIE NOG STEEDS NIET DOORHEBBEN DAT ZE EEN IETWAT ANDER PERSOON VOOR ZICH HEBBEN DAN EEN SCHOOLVENTJE DIE ALLEEN DE HOOP OVERHOOP WIL HELPEN (belachelijk idee gewoon mijn tijd is ook duur en ik help mensen gewoon of althans dat probeer ik) DIE GELOVEN DAN MAAR MOOI VERDER DAT ALLES WAT IK NEERZET OM TE IRRITEREN ENZO IS ETC ETC EN IK NEEM DAT VOOR LIEF..

ZAK MAAR MOOI LEKKER IN DE STRONT MET DIE GEDACHTE DAN.. MOGE HET NU EEN BEETJE DUIDELIJK ZIJN !

ziek zeg.. maareh.. zo de waard is vertrouwd ie zijn gasten he.. en wie er hier begonnen is.. ach.. de zak eraan.. ik praat er niet meer over.. verplaats je maar eens wat beter in je medemens om te kijken WAAROM die zoiets neertiept zonder meteen een conclusie te trekken.. en als ik zon flamer was dan.. waarom ben ik dan vatbaar voor kritiek?

eikels.
sorry voor de overige forumgebruikers..die hier niets mee te maken hebben enzo.. lees hier gauw overheen want het is helemaal niets en het gaat helemaal nergens over en ik kan me onderhand niet meer voorstellen dat achter de oorzaak hiervan normaal denkende mensen zitten..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Zak er zelf maar in...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Wil jij es even een stukje minder tekeer gaan tegen Traag ?! Wie denk je wel dat je bent ? Ik ga me hier verder niet in mengen, maar een beetje normaal reageren is kennelijk teveel gevraagd. Dat blijkt ook wel uit de indruk die je tot nu toe maakt op bepaalde mensen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.