Macbook pro 2017 15” toetsenbord spontaan gestopt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-07 15:44
Mijn vraag
Zojuist is het toetsenbord van mn macbook pro opeens gestopt. Touchbar en touchid werken nog. Ook de lichten van het toetsenbord branden nog

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mojave, macbook pro 15”

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al een smc reset gedaan via extern toetsenbord, safe mode gestart maar beide geen effect. Iemand tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dus hij doet t ook niet in Recovery? Dan zou ik eens langs een Apple Store/officiele reperateur gaan. :P Er lopen herstelprogramma’s voor keyboards, wellicht valt de jouwe daar onder. Zo niet dan aankloppen bij de verkoper voor garantie.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-07 15:44
WhatsappHack schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:05:
Dus hij doet t ook niet in Recovery? Dan zou ik eens langs een Apple Store/officiele reperateur gaan. :P Er lopen herstelprogramma’s voor keyboards, wellicht valt de jouwe daar onder. Zo niet dan aankloppen bij de verkoper voor garantie.
Nee in recovery ook niet. Heb inderdaad al een afspraak staan, maar dacht misschien is er nog een trucje. Tnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou ja, misschien de kabel reseaten. Maar dan kan je garantie wss vergeten, dus lekker eerst langs de shop hehe :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)