Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waar ik enige jaren mee vooruit kan. Vooral voor gaming, ik doe simulatiespellen zoals Transport Fever, Anno, Cities Skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs, maar hoef ook niet het beste van het beste te hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een AOC CQ32G1 31,5 inch monitor. Daarnaast een draadloze muis & mechanisch toetsenbord gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet vooral ook in de toekomst snel op ultra grafische instellingen kunnen gamen. Daarnaast wil ik - voor de fun - graag zoveel mogelijk witte onderdelen & RGB erin.
Ik laat het systeem bij Azerty assembleren en ook daar Windows installeren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem komt op mijn buro te staan, daarom liever geen tower. En ik zou ook graag een zo stil mogelijk systeem hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel erg over het moederbord. MSI B450M Mortar Max is al voorbereid op de processor, hoeft geen Bios update voor. Maar MSI B450M Mortar Titanium is wit(achtig).
En ik denk overal aan gedacht te hebben, dat alles op elkaar past, maar wil dat graag zeker weten.
Hieronder mijn opzet zoals die nu is.
Ik ben op zoek naar een systeem waar ik enige jaren mee vooruit kan. Vooral voor gaming, ik doe simulatiespellen zoals Transport Fever, Anno, Cities Skylines.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs, maar hoef ook niet het beste van het beste te hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een AOC CQ32G1 31,5 inch monitor. Daarnaast een draadloze muis & mechanisch toetsenbord gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet vooral ook in de toekomst snel op ultra grafische instellingen kunnen gamen. Daarnaast wil ik - voor de fun - graag zoveel mogelijk witte onderdelen & RGB erin.
Ik laat het systeem bij Azerty assembleren en ook daar Windows installeren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem komt op mijn buro te staan, daarom liever geen tower. En ik zou ook graag een zo stil mogelijk systeem hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel erg over het moederbord. MSI B450M Mortar Max is al voorbereid op de processor, hoeft geen Bios update voor. Maar MSI B450M Mortar Titanium is wit(achtig).
En ik denk overal aan gedacht te hebben, dat alles op elkaar past, maar wil dat graag zeker weten.
Hieronder mijn opzet zoals die nu is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Titanium | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC White 8G | € 708,29 | € 708,29 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 280X RGB Wit | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Dual Band Wireless-AC 8265 | € 22,48 | € 22,48 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i RGB PLATINUM SE V2 | € 149,05 | € 149,05 |
| 2 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED White (Single Pack), 120mm | € 24,99 | € 49,98 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16W | € 187,90 | € 187,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x Wit | € 127,92 | € 127,92 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 204,- | € 204,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.030,62 | ||