Toon posts:

Gebelt door Namezero over domein :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic.
Ik heb ze zelf niet aan de telefoon gehad, maar een familielid van mij.

Ik ben al best wel bestookt met email van die lui. Ik lees de mails niet eens meer, dat domein heb ik toch niet meer, moest ervoor betalen namelijk :(

Ik kan me alleen niet herinneren dat ik me telefoonnr of adres heb opgegeven bij Namezero. Meestal gebruik ik een fake adres.

Zijn er nog meer gebelt dor namezero??

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nop, nooit gebeld... maar ja, ik heb mijn domain gewoon gekocht. Ik doe er nu niks mee, maar het is in ieder geval van mij :)

Wellicht doe ik er later wat mee.... mijn echte nummer staat trouwens ook in de whois registry, maar dat moet ook.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:03
Move > Hosting forum

DIT IS MIJN WEBSITE

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 15:26

morphje

let's all love lain

Idem hier .. Gewoon domein aangeschaft, kost een paar centen maar dan heb je ook wat

(nou jah 300 piek per jaar inclusief hosting en 10 gig dataverkeer noem ik niet veel)

Verwijderd

nee, gelukkig nooit gebeld... krijg wel vrij veel van die meel... ongelezen de vuilnisbak in!

Verwijderd

lijkt me vrij stom als namezero gaat bellen, dat kost me nogal niet een hoop geld, en ze maken al dik verlies volgens mij...weet je wel zeker dath et namezero oid was?

Verwijderd

Topicstarter
Ja me vader had ze aan de tel, en die zei dat het ging over best-4-u.com.
Dan ga ik ervan uit dat het namezero is

Verwijderd

misschien iemand die hem wil kopen ofzo :)

Verwijderd

Ik heb die mail dus wel gelezen van NameZero, het leuke is dat het bedrag elke mailtje 5 dollar lager lag. En steeds met de waarschuwing dat dit de allerlaatste kans was.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Lekker post je URL maar ff... wil je dat ik m koop?

Zoals Kertje zegt, NameZero gaat echt niet lopen bellen hoor... Was het telefoonje wel in het Engels?

Verwijderd

Topicstarter
Telefoontje was in het Nederlands. Maar wie is dat dan geweest :?
Is toch vreemd?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben wel een keer gebeld door Name0 met reclame oid.
Een familielid had ze (in het Engels) aan de lijn, en ze belden nog midden in de nacht ook :(

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op maandag 30 juli 2001 18:23 schreef Webgoodie het volgende:
Een familielid had ze (in het Engels) aan de lijn, en ze belden nog midden in de nacht ook :(
Goh hoe vreemd als je vanuit de VS belt...

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:59
Misschien een actie van een of andere provider die uitgezocht heeft welke Nederlanders er een NameZero-domeintje hebben? EN als je ja zegt als ze je bellen -> verhuizen naar hun + hoge rekening :?

Verwijderd

Nummermelder? Is misschien toch wel leuk om te weten wie dit geintje geflikt heeft...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 10:51
Op maandag 30 juli 2001 18:28 schreef HGM het volgende:

[..]

Goh hoe vreemd als je vanuit de VS belt...
als je al bedrijf een actie houd, dan kan je op je vingers aanvullen dat je klanter over heel de wereld verspreid zitten, dan is het echt niet zo moeilijk om er rekening mee tehouden lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
Naja, ik vraag wel of me familieleden wat meer info willen vragen als ze volgende week bellen (ik zit dan in spanje *D )

Dan hoor ik het wel

Verwijderd

Of een nummermelder aanschaffen: kun je zien wie er belt :D
Pagina: 1