May the force be with you!!
Verwijderd
bedankt heb`m nuOp maandag 30 juli 2001 13:27 schreef Skywalker het volgende:
Maak van je Max Payne game een first person shooter!!!
Op www.maxpayne.nl staat een mod, waarmee je van je MaxPayne een first person shooter kunt maken! Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het jammer vonden dat deze view niet in het originele spel zit, dus bij deze.
Greetz,
Skywalker
Kijk eens naar die glitches in het vierde plaatje...Vlgs mij staat hij gewoon tegen een muur?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Verwijderd
Moet je die frstperson.mpm gewoon in de dir van het spel gooien
Greetz,
Skywalker
Ik hou het op hoax!
Verwijderd
maar waar gooi ik dat mpm file heen?Op maandag 30 juli 2001 13:37 schreef RaDKiLL het volgende:
Kijk goed naar de plaatjes..Dat spel is net twee/drie dagen uit en nu al een "verbetering" mbt first person?!
Ik hou het op hoax!
Verwijderd
Camera stand is dus gewoon gezet in maxs zijn hoofd =)
Wat je dus krijgt is allemaal vage graphics in je scherm...je ziet bv de ketting soms voor je hangen ect ect
leuk geprobeerd maar helaas onspeelbaar.
De file moet je gewoon in je max payne dir gooien en selecteren in dat eerste schermpje wat je krijgt met resolutie enzo...dan rechts beneden kan je hem kiezen.
Het spel is niet gemaakt als/voor 1st person.
Het mischien wel sterkste punt van MP (de bullet-time) verliest op die manier zijn waarde.
Ach het was wel geinig om het eens een keer te proberen. Er komen vast nog wel weer verbetringen voor die mods.
Greetz,
Skywalker
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
klopt jammerOp maandag 30 juli 2001 14:24 schreef hjh.dv het volgende:
Hij werkt bij mij 10sec. en dan loopt het zootje vast...Jammer.
Verwijderd
Jammer want zoals je nu moet spelen vind ik het geen zak waard.
Max Payne hoort gewoon een 3rd person shooter te zijn, dat kan ook gewoon niet anders. Tombraider in firstperson zou ook zuigen!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik zit nu in Part 3 chapter 6.
Op een gegeven moment kom je bij een kamer waar twee gasten staan te lullen over hoe cool het wel niet is dat ze iedereen af mogen knallen die ze tegen komen. 5 Seconden later zijn die mietjes toast
In die kamer staat zo'n videoprojector die dat wijf waar je achteraan zit op de muur afbeeld. In die muur zit een duer, ik doe dus die deur open en dan kom je in zo'n soort cutscene terecht, tenminste dat is de bedoeling, maar daar wordt ik steeds afgeschoten terwijl ik zelf nix kan doen.
Ik hoor ook steeds schoten in dat level en ik kan geen badguys vinden die aan het schieten zijn. Als ik dan neergeschoten wordt tol ik rond en het beeld gaat wat strepen. Volgens mij is de clipping in dat level een beetje screwy en zijn er een paar badguys buiten het level terecht gekomen of zo...
Verwijderd
Die 3rd person is juist de kracht van MP.
Verwijderd
Opnieuw installeren?Op dinsdag 31 juli 2001 17:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Uitspelen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Op een gegeven moment kom je bij een kamer waar twee gasten staan te lullen over hoe cool het wel niet is dat ze iedereen af mogen knallen die ze tegen komen. 5 Seconden later zijn die mietjes toast
In die kamer staat zo'n videoprojector die dat wijf waar je achteraan zit op de muur afbeeld. In die muur zit een duer, ik doe dus die deur open en dan kom je in zo'n soort cutscene terecht, tenminste dat is de bedoeling, maar daar wordt ik steeds afgeschoten terwijl ik zelf nix kan doen.
Ik hoor ook steeds schoten in dat level en ik kan geen badguys vinden die aan het schieten zijn. Als ik dan neergeschoten wordt tol ik rond en het beeld gaat wat strepen. Volgens mij is de clipping in dat level een beetje screwy en zijn er een paar badguys buiten het level terecht gekomen of zo...
Al de patch gedaan of heb je m niet origineel?
IK weet niet hoever en als je je videokaart hebt overgeclockt. Maar ik had dus ook veel last van clipping problemen. Maar door mijn video iets terrug te clocken was het over.Op dinsdag 31 juli 2001 17:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Uitspelen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Nee, maar dat zie je bij Quake 3 ook niet...Op dinsdag 31 juli 2001 16:26 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik denk je voeten ook niet...lol
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
nee daar zie je een bierbuikOp woensdag 01 augustus 2001 20:03 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie je bij Quake 3 ook niet...
LB gaat strax die patch es ff installen
als je Bij quake 3 dat eenogige ding gebruikt om te spelen, zie je nog steeds die gun onder in je scherm terwijl die bij dat beest op zijn oog zit, dus boven zijn hoofdOp woensdag 01 augustus 2001 20:03 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie je bij Quake 3 ook niet...
maar back on topic
first person view bij max payne lijkt me niets, wat je hooguit zou kunnen doen is een soort POV knop maken, zodat je even, in zijn hoofd kan zitten om makkelijker om hoekjes te kijken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
100 piek door de plee, stom van me, ik ging er eigenlijk vanuit dat het een 1st person shooter was :((((((
Lara croft met een lul voor 100 piek !!!!