Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke van deze 2 laptops moet ik kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• F.a. v
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-12-2021
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en heb er zelf al 2 gevonden die mij wel wat lijken maar het probleem is dat ik niet weet welke van de 2 nou het beste is voor mij. Het gaat om deze 2 laptops
Laptop 1: https://www.coolblue.nl/p...tm_campaign=product-share
Laptop 2: https://www.coolblue.nl/p...tm_campaign=product-share

Ik wil de laptop graag gaan gebruiken voor school en ander standaard gebruik zoals netflix enz. Maar ik wil er ook nog graag games op spelen zoals gmod, gta 5, call of duty enz niet op hoge settings de settings zijn voor mij niet belangrijk als het maar speelbaar is. Maar welke van deze 2 laptops is daar nu het beste voor.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via F.a. v op 17-09-2019 13:38)

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:46
F.a. v schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:44:
Ik hoef het niet op hoge settings te spelen hele lage settings via mods en 30 fps is goed genoeg voor mij
Dat gaat met beiden dus niet. Ik heb zelf een MX150 die een stuk sneller is dan de MX230, in mijn Matebook X Pro. (Die ik niet gebruik voor gaming) Uit nieuwsgierigheid wel een aantal games geinstalleerd. Oude RTS games draaien prima. Maar iets als GTA V is niet lekker speelbaar. Op de allerlaagste instellingen en resolutie misschien 30/40 fps, maar dan zijn die instellingen zo laag dat het niet meer leuk is.

Op een MX230 zal dat dus richting de 25 fps gaan, en op die Ryzen daar onder. Onspeelbaar dus. En dan is GTA V nog redelijke geoptimaliseerd, vergeleken met de andere games die je noemt.

Ik zou iets nemen met een GTX 1050, dat scheelt een hoop.

[ Voor 12% gewijzigd door Inverted_World op 17-09-2019 11:43 ]

Alle reacties

• Inverted_World
Beiden kunnen ze geen GTA V aan. Je zal echt naar een laptop moeten kijken met bijvoorbeeld een GTX 1050. Zie pricewatch.

• F.a. v
Ik hoef het niet op hoge settings te spelen hele lage settings via mods en 30 fps is goed genoeg voor mij

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@F.a. v Je topicstart is aardig compleet, maar we hebben geen glazen bol. Lees even dit: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid en vul je topic aan zodat we je beter kunnen helpen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• F.a. v
Wat ik eigenlijk graag wil weten is welke van deze 2 laptops het beste presteert in games dus welke videokaart beter is de mx230 of de ryzen 5 3500 apu want ik kon er op google niet veel over vinden

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik raad je nogmaals aan je te verdiepen in de materie. Je vergelijkt nu een GPU met een CPU. Dat gaat niet.
Anyhow: de ene heeft een MX230 en de andere een Vega 8. De MX230 is iets sneller. En dat had je prima zelf op Google kunnen vinden hoor.
https://www.notebookcheck...1_8144_8466.247598.0.html
https://technical.city/en...X-Vega-8-vs-GeForce-MX230

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 15-09-2019 22:33 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • Beste antwoord

• Inverted_World
F.a. v schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:44:
Dat gaat met beiden dus niet. Ik heb zelf een MX150 die een stuk sneller is dan de MX230, in mijn Matebook X Pro. (Die ik niet gebruik voor gaming) Uit nieuwsgierigheid wel een aantal games geinstalleerd. Oude RTS games draaien prima. Maar iets als GTA V is niet lekker speelbaar. Op de allerlaagste instellingen en resolutie misschien 30/40 fps, maar dan zijn die instellingen zo laag dat het niet meer leuk is.

Op een MX230 zal dat dus richting de 25 fps gaan, en op die Ryzen daar onder. Onspeelbaar dus. En dan is GTA V nog redelijke geoptimaliseerd, vergeleken met de andere games die je noemt.

Ik zou iets nemen met een GTX 1050, dat scheelt een hoop.

[ Voor 12% gewijzigd door Inverted_World op 17-09-2019 11:43 ]

• F.a. v
Oke is goed bedankt voor je bericht dan zoek ik nog even door voor een andere laptop.

• Inverted_World
F.a. v schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:47:
Oke is goed bedankt voor je bericht dan zoek ik nog even door voor een andere laptop.
Als je graag bij coolblue besteld, check dan even onder deze filter; https://www.coolblue.nl/l...t:nvidia-geforce-gtx-1050

• F.a. v
Ja had ik al gedaan helaas zit er niks tussen voor mij, want al die laptops zijn wat te zwaar en groot. Dus ik heb toch maar besloten 1 te nemen met een mx250 omdat het voor mij toch net wat belangrijker is dat je hem makkelijk mee kan nemen.
Bedankt voor de hulp.

• F.a. v
Ik heb even rondgezocht en de laptop die ik ga bestellen is de xiaomi mi notebook air global version. YouTube: Mi Notebook Air 13 i5 8250U Gaming Review FPS, Thermals & Fan Noise
Pagina: 1