Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Photoshop gebruik (foto bewerking) en wat licht surfwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desk top rond de € 700 en voor het beeldscherm €650. Dus totaal ongeveer rond de 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik bij deze processor, de AMD Ryzen 9 3900X Boxed, ook een videokaart nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een goede monitor voor de kleurechtheid.
Ik lees veel goede recensies over het merk BenQ en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met standaard
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
ik verwacht een advies om een zo goed mogelijk keuze te maken voor een desktop die middelmatige Photoshop bewerking aan kan.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik heb zelf een wenslijst gemaakt en ik zou graag willen vragen of jullie daarin mee willen kijken.
AMD Ryzen 9 3900X Boxed
Processors
€ 549,-
ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac
Moederborden
€ 109,95
MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC
Videokaarten
€ 145,05
Fractal Design Define S
Behuizingen
€ 69,90
Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI
Besturingssystemen
€ 102,-
be quiet! Pure Power 11 400W CM
Voedingen
€ 59,89
Totaal € 1.035,79
Voornamelijk Photoshop gebruik (foto bewerking) en wat licht surfwerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desk top rond de € 700 en voor het beeldscherm €650. Dus totaal ongeveer rond de 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik bij deze processor, de AMD Ryzen 9 3900X Boxed, ook een videokaart nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een goede monitor voor de kleurechtheid.
Ik lees veel goede recensies over het merk BenQ en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met standaard
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
ik verwacht een advies om een zo goed mogelijk keuze te maken voor een desktop die middelmatige Photoshop bewerking aan kan.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik heb zelf een wenslijst gemaakt en ik zou graag willen vragen of jullie daarin mee willen kijken.
AMD Ryzen 9 3900X Boxed
Processors
€ 549,-
ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac
Moederborden
€ 109,95
MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC
Videokaarten
€ 145,05
Fractal Design Define S
Behuizingen
€ 69,90