#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Volgens mij moet je de reset knop ingedrukt houden, dat gaat ie lopen naar max. 200 mhz en dan weer bij 1, dat was in ieder geval zo bij mijn oude p100 (die naar 133 mhz was geklokt)
hehe...een oude Midi van mij (waar nog een pentium 75 in heeft gezeten) kon, dmv de reset knop, op 999 MHz gezet worden
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
ik heb ergens in een boek nog een schema liggen daarvan geloof ik, als je nodig hebt icq me maar fzo
Aan de achterkant zitten van die jumpertjes als het goed is. Daarmee kan je die ledjes aan de voorkant mee bedienen, en hem zo een hogere kloksnelheid aan laten geven
.
Aha, dan ga ik eens op zoek in die kast 
De resetknop truc werkt niet bij mij
Thnx
[edit] Okay nu doet dat hele ding het niet meer haha. Erg typisch
Majah dan maar geen cijfertjes voorop. Heb nog zo'n kastje staan maar dan zou ik de voeding over moeten zetten van deze en alles daar inbouwen voor dat tellertje voorop. Geen zin in...
De resetknop truc werkt niet bij mij
Thnx
[edit] Okay nu doet dat hele ding het niet meer haha. Erg typisch
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Pagina: 1