Ik ben momenteel een nieuwe game pc aan het samenstellen, en heb al wat onderdelen uitgezocht. Nu is mijn kennis niet optimaal en dacht ik het forum te raadplegen voor advies. De onderdelen die momenteel op mijn lijstje staan zijn: ASUS SDRW-08D2S-U LITE, V7 V71060016GBR, ASUS Strix Soar, Toshiba DT01ACA100, ADATA Ultimate SU800, AMD Ryzen 7 1800X, Asus Prime X370-Pro en CoolerMaster Hyper 212 LED Turbo. Waar ik dus nog naar opzoek ben zijn voeding en een videokaart.
Totale kosten rond de 1200 1300 euro
Verder wil ik er geen gekke dingen mee doen (hier ben ik veel te onhandig voor). Ook ben ik opzoek naar een leuke case dus leuke tips altijd welkom. Mijn doel voor deze pc is om steady games te kunnen runnen op ongeveer 1080p. Dit geldt ook voor games die in de toekomst uit gaan komen dus hoop dat hij een paar jaartjes mee kan.
alvast bedankt!
Totale kosten rond de 1200 1300 euro
Verder wil ik er geen gekke dingen mee doen (hier ben ik veel te onhandig voor). Ook ben ik opzoek naar een leuke case dus leuke tips altijd welkom. Mijn doel voor deze pc is om steady games te kunnen runnen op ongeveer 1080p. Dit geldt ook voor games die in de toekomst uit gaan komen dus hoop dat hij een paar jaartjes mee kan.
alvast bedankt!