Ik heb een Nederlands rijbewijs dat geldig is tot 2021. Ik woon al 4 jaar niet meer in Nederland en heb geen IRB (Internationaal Rijbewijs) van de ANWB (https://www.anwb.nl/auto/.../internationaal-rijbewijs). Deze kan je zover ik weet alleen fysiek ophalen bij een ANWB winkel. Dat zal mij niet lukken aangezien ik in Singapore woon.
Nu staat op de ANWB website dat ik voor Nieuw Zeeland een IRB nodig heb, maar ik vind bijvoorbeeld ook vertaalbureaus zoals deze die je rijbewijs kunnen vertalen voor Nieuw Zeeland. Heeft iemand hier ervaring mee? Zal zo'n officiële vertaling genoeg zijn om daar te mogen rijden?
edit: ik wil een auto huren, dus ik neem aan dat dat per verhuurbedrijf ook nog kan verschillen.
Nu staat op de ANWB website dat ik voor Nieuw Zeeland een IRB nodig heb, maar ik vind bijvoorbeeld ook vertaalbureaus zoals deze die je rijbewijs kunnen vertalen voor Nieuw Zeeland. Heeft iemand hier ervaring mee? Zal zo'n officiële vertaling genoeg zijn om daar te mogen rijden?
edit: ik wil een auto huren, dus ik neem aan dat dat per verhuurbedrijf ook nog kan verschillen.
[ Voor 13% gewijzigd door Martijn19 op 15-09-2019 15:35 ]