Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Work Station laptop advies gezocht [€2.000-2.500]

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• VinceDN
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 17:12
Hey Tweakers,

ik ben momenteel op zoek naar een nieuw werkstation om mee te nemen 'on the road'. Ik werk als freelancer in de marketingwereld van de gamesindustrie en ben daarom regelmatig in het buitenland om op kantoor bij klanten te werken. Daarom zoek ik een laptop die stevig is qua performance maar ook heel betrouwbaar.

Ik had tot nu toe een Dell XPS maar ik ben gereed dat #@$!ding uit het raam te keilen want het stopt niet met crashen en gek doen.

Wat ga je met je laptop doen?
Heavy-duty grafisch werk, 3D rendering en videomontage.

Wat is je budget?
€2.000-2.500 (inclusief volledige garantie)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Average transport en werk in kantooromgeving

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben momenteel aan het kijken naar de MSI p65 (https://www.alternate.be/...duct/1573755?event=search) maar ik vind hem aan de lagere kant qua RAM en SSD, ik had toch liever in de 32GB RAM/ 1TB SSD

Bedankt voor alle tips die jullie kunnen geven!

-Vincent

Alle reacties

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11 21:06
Zelf heb ik een laptop vergelijkbaar met deze: https://www.medion.com/nl...ng-laptop-30026650a1.html. Dat bevalt me prima, zelf nog wat extra storage erbij gezet.
Het nadeel is de relatief korte accuduur, als ik 2 VM's draai dan mag ik blij zijn met 2 uur.
Je zou ook bij MSI kunnen kijken, die hebben vergelijkbare machines voor vergelijkbare prijzen, alleen vond ik die te opvallend

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Wellicht is dit interessant: https://www.notebookcheck...nics-MAG-15.434150.0.html

First-look hier te vinden: YouTube: Eluktronics MAG 15 1st Look Review - Compared to the Y740