Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smorgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-04-2020
Ik heb mijn PC ook aangesloten op de TV en game daarop mbv een PS4 controller. Soms moet ik echter iets typen of heb ik even een muis nodig en dan wil ik niet steeds naar mijn PC toe hoeven lopen. Om dat op te lossen, wil ik een draadloze muis en toetsenbord aanschaffen.
Daar de keus in mechanische, draadloze toetsenborden niet heel groot is, kom je al snel bij Logitech uit, met Lightspeed wireless. Ik vraag me alleen af wat het bereik daarvan is. Niet dat ik straks een setje koop en dat blijkt dat Lightspeed de bank (4 meter ongeveer) niet haalt.

Beste antwoord (via smorgje op 15-09-2019 17:31)

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-09 16:59

AverageNL

Redacteur
Het exacte bereik van Logitech Lightspeed kan ik je niet vertellen,maar uit ervaring weet ik dat het bereik meer dan vier meter is. Mijn G403 Wireless (muis) werkt op die afstand zonder enige problemen.

Logitech zegt in de setup guide van de G502 Lightspeed (eveneens een muis) dat 't een bereik van 10 meter heeft. Over Lightspeed-toetsenborden kan ik overigens niets vinden.

Bij twijfel raad ik je aan om contact op te nemen met Logitech. Dat kan hier telefonisch of via een ticket.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-09 16:59

AverageNL

Redacteur
Het exacte bereik van Logitech Lightspeed kan ik je niet vertellen,maar uit ervaring weet ik dat het bereik meer dan vier meter is. Mijn G403 Wireless (muis) werkt op die afstand zonder enige problemen.

Logitech zegt in de setup guide van de G502 Lightspeed (eveneens een muis) dat 't een bereik van 10 meter heeft. Over Lightspeed-toetsenborden kan ik overigens niets vinden.

Bij twijfel raad ik je aan om contact op te nemen met Logitech. Dat kan hier telefonisch of via een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smorgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-04-2020
Thanks! Ik heb een muis en toetsenbord bij bol.com besteld, mocht het dan toch niet werken, dan kan ik ze gratis retour sturen. Maar als een muis werkt, dat moet een toetsenbord toch ook werken, lijkt me.