Vraag

• esther2819
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 31-12-2024
.

Ik zoek een?
nieuwe telefoon

Wat is je budget?
Max. 500 euro, liever iets minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk de standaard telefoon dingen. Ik heb wel heel veel apps op mijn telefoon en gebruik er ook veel en door elkaar dus een snelle telefoon is zeker belangrijk. Verder vind ik de camera ook belangrijk. Ik wil gewoon mooie foto's kunnen maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Sowieso de Huawei P20 pro (P30/p30pro is buiten budget) of Xiaomi mi 9t pro. Lijken me beide goede en snelle telefoons maar ik vind het erg lastig om een keuze te maken.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wellicht zie ik nog telefoons over het hoofd. Op dit moment zie ik door de gsm-bomen het bos niet meer. Ik zou graag advies willen over welke telefoon de beste keuze is op dit moment? Of zijn er nog andere (betere) opties volgens jullie?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Lekker Xiaomi mi 9t pro nemen, met 128 GB opslag, Xiaomi levert lang updates, en heeft een 9.0 score uit de review hier op Tweakers. De Huawei is alweer 1,5 jaar oud, tragere processor en minder lang updates.
reviews: Xiaomi Mi 9T Pro - Spirituele opvolger van de Pocophone
En vergelijk:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1439096;1160023/

• MarcoWeststrate
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
Heb maand geleden bij T-Mobile de P30 pro aangeschaft, met de 100 euro cashback actie zit je dan op ong 550 euro. Misschien toch het overwegen waard.....