Beste forum leden,
Sinds kort heb ik een OnePlus 7 pro en heb helaas veel problemen met bankieren app (ing en bunq).
Situatie:
Bij het bestellen met iDeal via een willekeurige app of website (via telefoon) wordt netjes de ING app gestart, echter na de succesvolle betaling wordt ik niet terug gestuurd (redirect) naar de app of website waar ik de bestelling geplaatst heb.
De ING app komt als het ware in een loop terecht. Als gevolg hiervan zijn mijn bestellingen altijd onvoltooid. Na een minuut of 30 krijg ik van de webwinkel wel email dat betaling voltooid is. Het lijkt er op dat de ING app niet weet naar welke app ik terug gestuurd moet worden.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- ING of Bunq app.
- Mobiele browsers, (zowel firefox als chrome geven hetzelfde issue)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb gekeken naar de app links, maar die stonden juist.
- Standaard apps gereset
- Ik heb alle batterij optimalisatie instellingen voor de ING, bunq, firefox en chrome uitgezet.
- Ik heb mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen.
- Heb zowel de ING als bunq app opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
- Ik had deze issue NIET op mijn oude Samsung Galaxy S8 telefoon.
Ik ben echt radeloos en zou het erg op prijs stellen als iemand mij in de juiste richting zou kunnen helpen.
Sinds kort heb ik een OnePlus 7 pro en heb helaas veel problemen met bankieren app (ing en bunq).
Situatie:
Bij het bestellen met iDeal via een willekeurige app of website (via telefoon) wordt netjes de ING app gestart, echter na de succesvolle betaling wordt ik niet terug gestuurd (redirect) naar de app of website waar ik de bestelling geplaatst heb.
De ING app komt als het ware in een loop terecht. Als gevolg hiervan zijn mijn bestellingen altijd onvoltooid. Na een minuut of 30 krijg ik van de webwinkel wel email dat betaling voltooid is. Het lijkt er op dat de ING app niet weet naar welke app ik terug gestuurd moet worden.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- ING of Bunq app.
- Mobiele browsers, (zowel firefox als chrome geven hetzelfde issue)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb gekeken naar de app links, maar die stonden juist.
- Standaard apps gereset
- Ik heb alle batterij optimalisatie instellingen voor de ING, bunq, firefox en chrome uitgezet.
- Ik heb mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen.
- Heb zowel de ING als bunq app opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
- Ik had deze issue NIET op mijn oude Samsung Galaxy S8 telefoon.
Ik ben echt radeloos en zou het erg op prijs stellen als iemand mij in de juiste richting zou kunnen helpen.