Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, heb mijn oude kapot laten vallen. Ben erg gewendt geraakt aan miui, dus wil graag weer een xiaomi telefoon. Mijn vraag is eigenlijk welke mi telefoon het meeste waar voor je geld is en vooral eentje waar ik nog een aantal jaar mee vooruit kan.

Ik zoek een?
Xiaomi

Wat is je budget?
Geen limiet

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon de dagelijkse bezigheden, camera maakt me weinig uit. Veel RAM is altijd fijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nog weinig gezocht, vindt de mi 9 er wel leuk uitziet.

Alle reacties

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:38
Ik heb zelf de Xiaomi mi 9t het mooiste eraan is dat er geen Notch op zit.

Verwijderd

Als je een beetje vooruit wilt kan je naar de mi 9, mi 9t pro kijken. Zelfde cpu, iets andere setup voorderest. Wel\geen draadloos laden, notch. Popupcamera. Enz.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je nog weinig gezocht hebt, dan is dat toch echt de eerste stap die je zult moeten ondernemen. Neem eens een kijk je in de Pricewatch, filter op Xiaomi, en kijk dan eens rond wat er zoal te krijgen is en begin met reviews lezen. Kun je dan nog geen keuze maken? Dan kun je natuurlijk hier vragen en aangeven waarom je twijfelt en waar je dan advies over zou willen. Op deze manier kunnen we je helaas niet helpen, aangezien wij jouw voorkeuren niet kunnen bepalen. Ik doe hier dan ook een slotje op, maar open gerust een topic als je aan het einde van je zoektocht nog vragen hebt.

Dit topic is gesloten.