Verwijderd

Topicstarter
Na een lange tijd experimenteren met de ports op mijn PC ben ik erachter gekomen dat een paar porten op mijn moederbord last hebben van interference. Voornamelijk alle USB poorten en de Line Out audio poort.
Op de front panels zie je dit probleem niet terug.

Je kunt het terughoren in geluid als "crackling" en geruis.

Het moederbord is de Gigabyte Aorus X570 MASTER.

Enig idee wat zulke storingen kan veroorzaken?

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 05:02

Cidious

The Bloody Gent

Windows 1903 :D

https://www.techpowerup.c...soft-hasnt-managed-to-fix

Heb er zelf ook last van.

[ Voor 82% gewijzigd door Cidious op 14-09-2019 20:07 ]

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBusters
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-08 13:51
Windows 10 1909 is te installeren via auto update. Is er nog steeds "stuttering" na deze eenvoudige update? Ik hoop dat het er mee is opgelost. Ik wil ook een master kopen binnenkort. je hebt een geweldige high end geluidsmodule in je moederbord. Zou jammer zijn als windows dat kapot maakt. Het geluidsprobleem is overigens ook op andere moederborden en niet alleen op de master v Gigabyte als je er over leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:33:
Na een lange tijd experimenteren met de ports op mijn PC ben ik erachter gekomen dat een paar porten op mijn moederbord last hebben van interference. Voornamelijk alle USB poorten en de Line Out audio poort.
Op de front panels zie je dit probleem niet terug.

Je kunt het terughoren in geluid als "crackling" en geruis.

Het moederbord is de Gigabyte Aorus X570 MASTER.

Enig idee wat zulke storingen kan veroorzaken?
Geen flauw benul wat je nu bedoeld.
Interference op de usb poorten, wat bedoel je daarmee? Heb je een externe audio-interface aangesloten?
Line-out, dit is de blauwe poort neem ik aan?
Kortom omschrijf eens duidelijker wat er aan de hand is en vermeldt eens alle overige hardware, interference kan meerdere oorzaken hebben.
Overigens wel zeer merkwaardig dat de front aansluitingen nergens last van hebben?