Van welke auto is deze opvallende sleutel/remote?

Pagina: 1
Acties:

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 16:01
Mijn vriendin en ik waren laatst de zolder aan het opruimen en daar vonden we deze auto sleutel. Hij trok gelijk mijn aandacht vanwege het schermpje, antenne, en de start/stop knop. Echter hebben wij geen idee van welk type auto deze sleutel is. Ik heb flink gezocht op google maar kan niets vinden wat er ook maar op lijkt. Heeft iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rLLpJYIFLasVOWCJXsO4xSJu/thumb.jpg

back

Specs van mijn bak Hier!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56
die is van de nightrider, aka kit

Tijd van werken, tijd van rusten

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54

Rmg

Ik gok op een Nissan.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 14:13
@msentinelb Ik weet natuurlijk niet hoeveel auto's je hebt maar je kan bij elke auto proberen of het reageert op de remote.

Begin bij je Nissan modellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mandrake466 op 14-09-2019 19:08 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:30

GforceNL

Out of memory....

Staat er geen type of serie nummer in de binnenkant?

<Zinloze tekst hier>

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@msentinelb Doet ie het nog? Wat staat er op het display als je er batterijen in doet?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• msentinelb
Ik heb geprobeerd hem open te maken maar de torx bitjes met gaatje die ik heb passen niet. Zal wel een of andere security torx variant zijn.

Specs van mijn bak Hier!

• Room42
  • Niet online
msentinelb schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:18:
Ik heb geprobeerd hem open te maken maar de torx bitjes met gaatje die ik heb passen niet. Zal wel een of andere security torx variant zijn.
Met zo'n minimaal antwoord gaan we er natuurlijk ook nooit achter komen, hè.

BTW: Lol, als je de eerste foto op Google zoekt, geeft Google als keywords: "Feature phone" :D

[ Voor 66% gewijzigd door Room42 op 14-09-2019 19:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• msentinelb
Dat snap ik, maar het is voor mij helaas moeilijk om hem open te maken als ik niet weet welk bitje ik moet hebben. Het lijkt op een speciaal type iig.

Specs van mijn bak Hier!

• Room42
  • Niet online
@msentinelb Je kunt waarschijnlijk de pinnetjes wel afbreken om zo een normale torx te gebruiken. Het ziet er helemaal niet uit als torx. Torx heeft scherpere punten, dit lijken 6 vierkante blokjes om een cirkeltje. Misschien kun je het puntje afbreken en dan een gewone platte schroevendraaier gebruiken.

Ik vind het inderdaad wel een intrigerend dingetje!

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 14-09-2019 19:31 ]

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30
Wellicht is het een after market iets?
Ik zit de ab’s van oude Nissan’s te bekijken maar daar zit of een sleutel aan vast of is een druppelvormige sleutelhanger. Dit lijkt wel jaren 80 techniek en daar staat weinig van online.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• msentinelb
@Room42 Je hebt gelijk het is geen torx. Het profiel is anders. Met een dremel zou ik misschien het puntje er uit kunnen krijgen maar die heb ik helaas niet voor de hand. Ook had ik de hoop om de boel heel te houden, maar als het niet anders kan zal ik dat proberen.

Specs van mijn bak Hier!

• Meddow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-11 10:55

You dream it, I live it.

• Room42
  • Niet online

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12 16:38

DJVG

Gewoon DJVG

En nog een ander japanse site met een foto van de binnenkant: https://minkara.carview.c...te.aspx#spf=1568482952176

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Lijkt van een oude Elgrand (JDM) te zijn. Zonde om te slopen.

• msentinelb
Ziet er idd erg 80's uit! Zo jullie zijn snel, heel erg bedankt!

Specs van mijn bak Hier!

Pagina: 1