Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Development & gaming (CSGO / Overwatch / Rust / PUBG /...). Het is voor mij niet van belang dat ik alles op ultra kan draaien. Ik wil graag alles van mijn huidige build behouden(zie verder). Enkel de GPU geeft de laatste tijd wat problemen waardoor een upgrade nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn limiet ligt rond de €300 - €350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel zijn volgende relevante componenten aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel nieuwe GPU. Uiteraard wil ik niet onderdoen op mijn huidige model, waarbij ik ook merk dat dit toch wel een bottleneck is bij het gebruik van mijn monitor (3440x1440 100hz).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet bepaald
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case kan een full length GPU kwijt, maar koeling is toch wel een belangrijke factor.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Helaas heb ik de GPU markt de laatste maanden totaal niet gevolgd waardoor ik even het bos de bomen niet meer zie
. Na wat onderzoek kwam ik eventueel op onderstaand model uit (ik veronderstel hierbij dat ik freesync gewoon kan activeren), maar wou toch ook graag jullie input.
Development & gaming (CSGO / Overwatch / Rust / PUBG /...). Het is voor mij niet van belang dat ik alles op ultra kan draaien. Ik wil graag alles van mijn huidige build behouden(zie verder). Enkel de GPU geeft de laatste tijd wat problemen waardoor een upgrade nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn limiet ligt rond de €300 - €350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel zijn volgende relevante componenten aanwezig.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-7400 Boxed | € 189,99 | € 189,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 81,99 | € 81,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Monitoren | Samsung C34F791WQ Wit | € 619,26 | € 619,26 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.144,75 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel nieuwe GPU. Uiteraard wil ik niet onderdoen op mijn huidige model, waarbij ik ook merk dat dit toch wel een bottleneck is bij het gebruik van mijn monitor (3440x1440 100hz).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet bepaald
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case kan een full length GPU kwijt, maar koeling is toch wel een belangrijke factor.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Helaas heb ik de GPU markt de laatste maanden totaal niet gevolgd waardoor ik even het bos de bomen niet meer zie
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 295,- | € 295,- |