Vraag

• mooiemeneer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:52
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen? Voor school gebruik , geen zware programma's
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? w10 , voor school , filmpje kijken , surfen en mailen

Wat is je budget? rond de 700-800 euro. kwaliteit en levensduur is het belangrijkste
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Jazeker , gaat iedere dag mee naar school , vandaar 14 "
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Merk is niet heel belangrijk , als het maar degelijk is
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb inmiddels al een Skikk laptop voor mijn dochter , naar alle tevredenheid , deze is voor haar studie bouwkunde. vandaar dat ik nu eigenlijk weer bij Skikk uitkom nl, de https://www.skikk.eu/laptops/school/green14.
Nu dus aan jullie de vraag , is dit goed of kan ik voor dit bedrag beter ?
Ik geef liever wat meer uit zodat ik van de laptop enkele jaren plezier kan hebben dan dat ik een prullaptop koop die maar 2 jaar mee gaat.

Gr. Frank

Beste antwoord (via mooiemeneer op 27-09-2019 16:46)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Skikk ding lijkt me wat duur voor wat je er voor krijgt. De BBG al doorgenomen?volgens mij heb je een acer Swift 3 met ongeveer de zelfde specs voor 200-300 minder. Het is wat onduidelijk op die Skikk maar lijkt alsof je ook nog 100 moet lappen voor Windows Home. Dan is hij echt veels te duur. Ondanks het erg ruime interne ram geheugen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Skikk ding lijkt me wat duur voor wat je er voor krijgt. De BBG al doorgenomen?volgens mij heb je een acer Swift 3 met ongeveer de zelfde specs voor 200-300 minder. Het is wat onduidelijk op die Skikk maar lijkt alsof je ook nog 100 moet lappen voor Windows Home. Dan is hij echt veels te duur. Ondanks het erg ruime interne ram geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik ben het met @Barrycade eens, die Skikk is erg duur voor wat je krijgt. Zo heb je al een Acer Aspire of Lenovo Ideapad vanaf 500,-

Zelfs met net zo veel opslag en dezelfde processor.

[ Voor 9% gewijzigd door d22wth op 14-09-2019 15:35 ]

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• mooiemeneer
Barrycade schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:36:
Allereerst bedankt voor je reactie , als ik die acer swift op google inklop kom ik niet op een prijs van rond de 500 uit maar ergens rond de 700 .
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-56G-52NZ
Dat is naar mijn inziens ( die zeer beperkt is ) nagenoeg dezelfde als ik de specs vergelijk , alleen meer opslag
Ik ben niet echt merk gebonden hoor en ook geen voorkeur voor Skikk .
Maar het liefst wel een 14" laptop.
Klopt bij Skikk betaal je voor W10 €100 , maar dat kan ook voor €20 ( uiteraard legaal)

[ Voor 12% gewijzigd door mooiemeneer op 14-09-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooiemeneer
Kan iemand mij nog verder op weg helpen met mijn vraag hierboven, ben nog aan het zoeken geweest maar het is voor mij zoeken naar die ene speld in de hooiberg .
Ik weet zo niet wat al die verschillen zijn in de videokaarten , dus hoop een beetje op jullie vakkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooiemeneer
Ben er uit, het is de Acer swift 3 gegaan , werkt perfect .
Dank mannen voor de adviezen πŸ‘.
Mag een slotje op .
Pagina: 1